ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

چه کسانی به سفارت ایران حمله کردند؟!

فرقه شیرازی با سوءاستفاده از تعصبات مذهبی مردم، تمامی مطالب دینی را به سمت مخاصمه و مواجهه با اهل سنت سوق می‌دهند و به دنبال پخش بذر اختلاف میان مسلمانان در تمامی مسائل دینی است.

بازخبر /  فرقه شیرازی از اصلی ترین دشمنان وحدت اسلامی است و این مهمترین علت دشمنی آن فرقه با نظام ایران به خصوص حضرت آیت الله خامنه ای رهبر ایران است چرا که معظم له تاکید فرآوانی بر وحدت اسلامی دارد، این گروه افراطی شبانه روز از طریق شبکه های ماهواره ای درصدد هدف قرار دادن و توهین به بزرگان اهل سنت است.

نکته قابل توجه اینکه عرستان سعودی به رغم دشمنی و خصومت علنی با شیعه در مراسم حج به این فرقه افراطی اجازه می دهد و آنان را به حال خود رها می کند تا مراسم و فعالیت های خود را آزادانه انجام دهند و این امر بیانگر نوعی همدستی و هماهنگی بین آل سعود و فرقه افراطی شیرازی است.

تعرض عوامل فرقه شیرازی به سفارت ایران در لندن

هواداران صادق شیرازی با ورود به ساختمان سفارت ایران در لندن، پرچم ایران را پایین کشیده و روی بالکن سفارت پرچم خود را بلند کردند.

به گفته پلیس این اشخاص چهار نفر بودند که پس از گذشت دو ساعت بازداشت شدند.

به گزارش العالم، تعرض دیروز عوامل این فرقه به سفارت جمهوری اسلامی ایران به لندن درست زمانی صورت می گیرد که سلمان بن عبدالعزیز، شاه سعودی در انگلیس است تا برای مقابله با ایران جذبِ نیرو کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *