ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

هرمزگان در مسیر بهبود شاخص‎های آموزشی در حرکت است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‎های در دست انجام به منظور ارتقاء شاخص‎های آموزشی هرمزگان گفت: خوشبختانه امروز این استان در مسیر بهبود این شاخص ها قرار دارد.

بازخبر / از قشم، محمد آشوری در مراسم اختتامیه جشنواره جابر ابن حیان در منطقه شهاب قشم که در سالن ورزشی روستای گورزین برگزار شد، اظهار داشت: رشد و توسعه آموزشی حاصل شده در استان حاصل تلاش مجموعه‎های مختلف به ویژه فرهنگیان است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی موتور محرک توسعه هر جامعه‎ای است، خاطرنشان کرد: از همین رو باید از نیروی انسانی متعهد و فعال حمایت و پشتیبانی کرد.

آشوری در بخش دیگری از صحبت‎های خود با بیان اینکه ایران اسلامی دارای سرمایه‎های عظیم در بخش‎های مختلف از جمله حوزه پژوهش و علم است، گفت: امروز به مدد همین سرمایه‎ها، شاهد انجام شدن کارهایی هستیم، که به خیال برخی‎ها به دلیل برخی محدودیت‎های کشور از سوی استکبار جهانی، ممکن نبود.

آشوری اظهار کرد: زمانی هرمزگان بسیاری از شاخص‎های آموزشی استاندارد فاصله داشت و جمعیت تحصیل کرده در این استان بسیار اندک بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش‎های صورت گرفته، امروز شاهد حضور استعدادهای بسیاری از استان در محافل علمی دنیا، کشور و استان هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *