ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مشخص شدن ۹ بوستان جهت اسکان گردشگران و مسافران نوروزی/ جلوگیری از نصب چادر در ساحل

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از مشخص شدن ۹ بوستان شهری جهت اسکان مسافران و گردشگران نوروزی طی این ایام خبر داد.

بازخبر / منطقه خلیج فارس، اسماعیل موحدی‌نژاد در جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری بندرعباس با اعلام این خبر، اظهار کرد: براساس تصویب نامه وزیران، میزبانی از میهمانان نوروزی در دستور کار دولت قرار گرفته و شهردار بندرعباس به عنوان رئیس کمیته اسکان و رفاه گردشگران و مسافران نوروزی بندرعباس مسئولیت این مهم را بر عهده دارد.

وی افزود: به همین منظور جلسات متعددی در شهرداری بندرعباس برگزار و وضعیت اسکان مهمانان نوروزی در سال‌های گذشته و مشکلات آنان بررسی شده و راهکارهایی جهت جبران نواقص در دستور کار قرار گرفته است.

موحدی نژاد ادامه داد: در این راستا، ۹ بوستان جهت اسکان نوروزی پیش‌بینی کرده‌ایم و آماده‌سازی این بوستان‌ها با جدیت در دستور کار شهرداری بندرعباس قرار دارد.

این مقام مسئول گفت: بوستان‌های خلیج فارس، ولایت، غدیر، دولت، شهید دباغیان، گلها، جهانگردی و بوستان شب یک و دو جهت این امر اختصاص یافته‌ است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس بیان کرد: این جلسه به منظور هماهنگی هر چه بیشتر با اعضاء کمیته اسکان است تا با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های زی‌ربط میزبانی نوروز، نتیجه‌بخش‌تر و ثمربخش‌تر باشد.

وی در پایان اذعان کرد: جلوگیری از نصب چادر در ساحل یکی از مطالبات منطقی شهروندان است که به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر شهروندان، در این زمینه اقدام لازم انجام می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *