ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

بازرسان از تضییع حقوق مردم در برابر گرانفروشی جلوگیری کنند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضاها ممکن است برخی بخواهند در این وضعیت کم فروشی و گران فروشی کنند و وظیفه بازرسان است که برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم به صورت دقیق بر این امر نظارت کنند.

بازخبر / منطقه خلیج فارس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در جمع مدیران، کارکنان و بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان با اشاره به اهمیت مقوله نظارت، اظهار کرد: امر نظارت و بازرسی در اصول اعتقادی و مبانی مدیریتی مورد اهتمام ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد در طول چند سال گذشته، خاطر نشان کرد: دو موضوع اقتصاد و فرهنگ از جمله مسائل مهم کشور است که دلسوزان فرهنگی و اقتصادی کشور باید برای بر طرف کردن مسائل این دو حوزه اقدامات موثری را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: در ایام نوروز استان هرمزگان پذیرای بسیاری از گردشگران و مهمانان نورزی است که باید شرایطی فراهم شود گردشگران با فراغ بال تعطیلات سال نو خود را در استان سپری کنند.

آیت الله نعیم آبادی عنوان کرد: در ایام  پایانی سال و ایام نوروز باید نظارت ها بر اموری همچون عرضه مواد غذایی  و آشامیدنی از نظر رعایت امور بهداشتی، تاریخ مصرف و قیمت محصولات عرضه شده با قیمت مصوب دولتی نظارت ویژه صورت پذیرد.

وی  با تاکید بر جلوگیری از  کم فروشی و گران فروشی، اضافه کرد: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضاها ممکن است برخی بخواهند در این وضعیت کم فروشی و گران فروشی کنند و وظیفه بازرسان است که برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم به صورت دقیق بر این امر نظارت کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *