ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
واکنش ایران به بیانیه اتحادیه عرب:

از رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی، دست بردارید

سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به بیانیه اتحادیه عرب به متجاوزان به یمن توصیه کرد از فرافکنی، ایفای نقش مخرب و بحران آفرینی بیشتر در منطقه و رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی، دست بردارند.

بازخبر / بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب (عربستان، امارات، بحرین و مصر) و شبهه افکنی بی پایه و اساس و دخالت بی جا در خصوص پایبندی ایران به تعهدات خود در برجام، گفت: آنچه در این بیانیه در مورد ایران گفته شده، کاملا بی ارزش و فاقد هرگونه وجاهت و دور از منطق است و آنان اصولا هیچ صلاحیتی برای سخن گفتن در چنین موضوعاتی ندارند.

قاسمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران براساس گزارش های متعدد و مکرر آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون بصورت کامل به تعهدات خود عمل کرده و تا زمانی که لازم بداند و منافع ایران تامین شود، به پایبندی خود ادامه خواهد داد.

قاسمی افزود: جمهوری اسلامی ایران نقشی سازنده در جهت ثبات و امنیت منطقه ایفا می کند و لازم است کشورهایی که مسئولیت اصلی تجاوز و ویرانی و ایجاد فاجعه انسانی در یمن و توسعه تروریسم و افراط گرایی در منطقه برعهده آنهاست، از فرافکنی، ایفای نقش مخرب و بحران آفرینی بیشتر در منطقه و رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی، دست بردارند و در عین حال بدانند ایران هراسی سیاستی شکست خورده است.

به گزارش فارس، در این بیانیه که چهارشنبه منتشر شد، کمیته مذکور مدعی شد که «دخالت‌های ایران» در امور کشورهای منطقه منجر به نگرانی بسیاری شده است.

این اتحادیه ایران را به ایفای «نقش مخرب» در منطقه متهم کرد و بدون اینکه نام کشوری برده شود، اقدام برخی کشورهای عربی در حمایت از تهران را محکوم کرد.

در این بیانیه که عربستان آن را دیکته کرده، آمده است: «عربستان در معرض حملات آشکار موشک‌هایی قرار می‌گیرد که ایران آن‌ها را در اختیار شبه نظامیان حوثی [انصارالله] قرار داده است».

کمیته چهارجانبه متشکل از عربستان، مصر، بحرین و امارات در این بیانیه مدعی شد که کشورهای مذکور «از جدیت ایران در اجرای برنامه جامع مشترک (برجام) و توانایی توافق هسته‌ای ایران با غرب در جلوگیری از دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای تردید دارند».

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *