ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برانکو با پرسپولیس خداحافظی می‌کند؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی ازبکستان را تکذیب کرد. او هم‌چنین با اشاره به داربی ۸۶ از برخی قلم‌هایی که تیم را به حاشیه می‌برند، گلایه کرد.

بازخبر / حمیدرضا گرشاسبی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره حضور اینفانتینو در ایران گفت: حضور او در ایران فرصتی بود که خانواده فوتبال ایران باید از آن بهره مطلوبی می‌برد، چون به راحتی امثال او به ایران نمی‌آیند. ما به توصیه آقای سلطانی‌فر یک گزارش از آنچه بر سر در ماجرای ریزه اسپور آمد به ایشان ارائه دادیم و مستندات‌مان را تهیه کردیم. خوشبختانه وزیر محترم با اینفانتینو صحبت کرد و خواست که با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس عمده محرومیتش را پشت سر گذاشته است، در پنجره بعدی نقل و انتقالاتی مشکلی نداشته باشد. به هر حال ما پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم. در بین دو نیمه داربی هم بنده شخصا خیلی خلاصه این گزارش را به آقای اینفانتینو ارائه دادم و ایشان با سر تایید کرد که پیگیری لازم را خواهد داشت. به هر حال دیدن آن جمعیت بزرگ و بنر‌ها و شعار‌هایی که تهیه شده بود و گزارش‌هایی که ماه ارائه دادیم ان‌شاءالله اثرگذار خواهد بود تا مشکل ما حل شود. در هر حال ما برای بخشیده شدن این محرومیت ناامید نیستیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس چه کاری کرده گفت: ما الان در شرایطی هستیم که رقابت‌های لیگ و آسیایی را پیش رو داریم و فرصت مناسبی نیست که افکار بازیکنان به جای دیگر متمرکز شود. همه بازیکنان اعلام کرده‌اند که عاشق پرسپولیس‌اند و مشکلی برای تمدید ندارند. متاسفانه برخی قلم‌ها تیم ما را به حاشیه می‌برند. این در حالی است که قرآنبه قلم قسم خورده است. کسی که می‌گوید زد و بند شده تا ما در داربی ببازیم نمی‌دانم چه پاسخی بابت این کارش دارد. من از این قضیه کوتاه نمی‌آییم. این کارشان باعث شد روحیه تیم و هواداران ما خدشه‌دار شود. البته من آن قلم‌هایی که با دلسوزی نقد می‌کنند و نظر می‌دهند را می‌بوسم. به هر تیم بزرگ حاشیه بزرگ دارد. خوشبختانه تیم ما روند رو به جلویی دارد و ۵ هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی‌مان قطعی شده است. برخی از این قلم‌ها را چگونه توجیه کنیم وقتی تیم با این اقتدار اول است و در مسیر موفقیت قرار دارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت تیمش پیش از مصاف با الوصل گفت: جمعه راهی امارات می‌شویم. ان‌شاءالله نتیجه خوبی بگیریم تا از گروه صعود کنیم. ما به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی با دست بسته وارد این رقابت‌ها شده‌ایم و بازی می‌کنیم. ان‌شاءالله قلم‌ها کمک کنند تا نه تنها ما بلکه سه تیم دیگر ایرانی در آسیا موفق باشند.

او درباره پاداش به بازیکنان تیمش گفت: ما یک جدول تعریف شده داریم و هر مرحله یک درصدی از قرارداد‌ها را به عنوان پاداش می‌دهیم که بازیکنان هم این را پذیرفته‌اند. ما روندمان رو به جلوست و بنا داریم تا قبل از سال نو درصد دیگری از قرارداد‌ها را بدهیم. ضمن اینکه برای پاداش‌ها همان طور که گفتم جدولی داریم. مثل قهرمان شدن در لیگ یا صعود از گروه که خودشان پاداش‌هایی دارند.

گرشاسبی در اظهاراتی رادیویی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است برانکو راهی ازبکستان شود و هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد گفت: او چندین و چند پیشنهاد داشته، اما خودش خیلی علاقه‌مند به ایران است و پرسپولیس و هوادارانش را عاشقانه دوست دارد. آقای برانکو با ما قرارداد دارد و این حرف‌ها صحت ندارد. نمی‌دانم چرا نزدیک یک رقابت مهم که هستیم این حرف‌ها درمی‌آید.

وی درپایان درباره برنامه تیمش برای حضور در امارات گفت: جمعه صبح در تهران تمرین می‌کنیم و بعد از ناهار به امارات می‌رویم و در باشگاه ایرانیان مستقر می‌شویم و تمرین‌هایمان را در آنجا ادامه می‌دهیم. ان‌شاءالله روز سه‌شنبه هم برابر الوصل به نتیجه مطلوبی دست پیدا می‌کنیم و با یک بازی دلچسب دل هواداران را شاد می‌کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *