ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شنای پرسپولیس خلاف جریان نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس مبالغی پایین تر از فصل قبل را به آنها پیشنهاد بدهد.

بازخبر / باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس مبالغی پایین تر از فصل قبل را به آنها پیشنهاد بدهد.

سرخپوشان پایتخت با حکم فیفا از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستند و قادر به جذب بازیکن نیستند. مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند قرار داد بازیکنان فعلی خود را تمدید کنند تا برای فصل بعد با کمبود بازیکن مواجه نشوند.

باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی مواجه است و مسئولان این تیم نمی توانند بیشتر از بودجه باشگاه هزینه کنند. آنها قصد دارند برای تمدید قرارداد بازیکنان خود مبالغی پایین تر از فصل قبل به آنها پیشنهاد بدهند و همین مسئله باعث تاخیر در تمدید قراردادها شده است.

شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس نخستین بازیکنی بود که قراردادش را با این تیم تمدید کرد اما برخلاف ادعای مسئولان پرسپولیس مدتی است که قرارداد سایر بازیکنان تمدید نمی شود.

برخی از بازیکنانی که قراردادشان امسال به پایان می رسد فصل قبل توافقات مالی خارج از قرارداد خود داشتند که به صورت نقدی پرداخت شده است.
به هر حال مدیران باشگاه پرسپولیس باید این معضل را حل کنند، به طور مثال بازیکنی که فصل قبل هزار تومان گرفته است اکنون حاضر نیست با ۶۰۰ تومان قراردادش را تمدید کند.

البته گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شده است که مشکلی برای تمدید قراردادها وجود ندارد و همه بازیکنان تمایل خود را برای ماندن در این تیم اعلام کردند.

در این میان شنیده ها حاکی از آن است که برخی از بازیکنان فعلی پرسپولیس برای تمدید قرارداد خود به باشگاه رفتند اما گرشاسبی به آنها گفته است مبلغ قراردادها را به علت مشکلات مالی نمی تواند افزایش بدهد و باید رقم قراردادشان را کاهش دهند.

به هر حال بازیکنی با قرارداد ۹۰۰ میلیونی حاضر نمی شود که با ۷۰۰ میلیون تومان تمدید کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس باید راهکاری بیاندیشند چرا که با این وضعیت، بازیکنی قبول نمی کند در این تیم بماند.

باشگاه خبرنگاران

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *