ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

همه دستگاه‌ها برای اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان پای کار بیایند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به دنبال ایجاد شفاف‌سازی است و دستگاه‌های مختلفی که در این زمینه مسئولیت دارند باید برای اجرایی کردن این موضوع اهتمام جدی داشته و پای کار بیایند.

بازخبر / احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح نمایندگان در مورد اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت: این طرح به دنبال ایجاد شفاف‌سازی است و یکی از مباحثی که در ادامه شفاف‌سازی نیازمند این است که به آن پرداخته شود، بحث اموال مسئولان است.

وی افزود: البته این طرح نیازمند کار کارشناسی زیادی است اما من اصل و هدف اصلی این طرح را مفید می‌دانم و با آن موافقم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: این طرح به دنبال ایجاد شفافیت بیشتر در بحث مسائل مالی است که مورد انتظار مردم است و در نتیجه اعتماد بیشتر مردم به مسئولان را به دنبال خواهد داشت.

انارکی خاطرنشان کرد: بعد کار کارشناسی لازم در خصوص این طرح انجام شود و اگر ما بخواهیم احساساتی و غیرکارشناسی موضوع را دنبال کنیم، به هدف اصلی این طرح نخواهیم رسید و کار بی‌نتیجه باقی خواهد ماند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌های مختلفی مسئولیت رسیدگی به موضوع این طرح را دارند و باید همه این دستگاه‌ها برای تحقق هدف این طرح پای کار بیایند و برای جامه عمل پوشیدن به آن اهتمام جدی داشته باشند.

 

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *