ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

بازگشت ستاره جنجالی با آماری رویایی

مسلمان با پاس کلیدی و ثبت دقت پاس حدود ۹۰ درصد به ترکیب پرسپولیس برگشت، تا راه برای تداوم حضورش در زمین هموارتر شود.

بازخبر / مسلمان با پاس کلیدی و ثبت دقت پاس حدود ۹۰ درصد به ترکیب پرسپولیس برگشت، تا راه برای تداوم حضورش در زمین هموارتر شود. گویا برانکو تصمیم به استفاده دوباره از مهندس قرمزها گرفته و او هم نشان داده با وجود نیمکت نشینی متداوم خبری از افت نیست.

محسن مسلمان بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی در نیمه دوم بازی با الوصل به زمین آمد و دوباره نبض میانه میدان قرمزها را در دست گرفت. مسلمان که نزدیک به ۳۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد با ثبت یک پاس کلیدی و دقت بالایی که در پاس‌هایش داشت نشان داد همچنان مهندس پرسپولیس دقیق‌تر از قبل بازیسازی را انجام می‌دهد. مسلمان در دقایق حضورش ۲۶ پاس به ثبت رساند که نزدیک به ۹۰ درصد پاس‌هایش به مقصد رسید. هافبکی که هفته‌ها مغضوب برانکو بوده بعد از ورود به زمین با تشویق بی‌امان و هیجان‌انگیز سکوها روبه‌رو شد. اتفاقی که روحیه جنگنده مسلمان را چند برابر کرد تا در بخش دفاعی پرسپولیس هم حضوری فعال داشته باشد.

۳ تکل از مسلمان در حدود ۳۰ دقیقه‌ای که بازی کرد نشان از خواست جدی او برای نشان دادن آمادگی ذهنی و بدنی‌اش دارد. مسلمان در ۷۵ درصد دوئل‌هایش هم برنده بود و فقط یک بار دوئل را به حریف اماراتی واگذار کرد.

نمایش مسلمان در همین دقایق کوتاه می‌تواند حکم بازگشت او به ترکیب اصلی را امضا کند و تنش‌ها بین سکوها و نیمکت‌نشینی مهندس شماره ۷۷ را به پایان برساند. پرسپولیس در نبود بهترین پاسور لیگ هفدهم دو شکست مهم برابر السد و استقلال را تجربه کرد و باید دید با پایان نیمکت‌نشینی نود دقیقه‌ای مسلمان، پرسپولیس در بازی‌های آینده‌اش در آسیا چه نتایجی خواهد گرفت.

نود

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *