آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پایان یک انتظار طولانی برای آقای گل

علیپور برای بیست و یکمین گلش در این فصل، بیشتر از همه گل‌های قبلی صبر کرد.

بازخبر /  علیپور برای بیست و یکمین گلش در این فصل، بیشتر از همه گل‌های قبلی صبر کرد.

سه بازی ناکامی مقابل السد، استقلال خوزستان و استقلال، کارنامه‌ای متفاوت برای علیپور در این فصل بود. بازیکنی که در نیم فصل دوم، هیچوقت ناکامی‌اش برای گلزنی بیشتر از یک مسابقه طول نکشید اما این بار، مقطعی طولانی در انتظار گل ماند.

آخرین گل علیپور پیش از این بازی، دقیقه ۷۱ بازی با نسف قرشی زده شد. علیپور در سه بازی با السد، استقلال خوزستان و استقلال هم گل نزد و امروز، سرانجام در دقیقه ۴۱ روی پنالتی که خودش گرفت توانست دروازه الوصل را باز کند. ۳۳۰ دقیقه انتظار، که طولانی‌ترین زمان انتظار بین گل‌های علیپور در این فصل بود.

البته علیپور برای شکستن طلسمش در لیگ برتر، باید منتظر سال جدید و بازی با سایپا باشد. بازیکنی که حالا با این گل، فقط ۳ گل دیگر تا رکورد بهترین گلزن پرسپولیس در یک فصل که متعلق به طارمی است فاصله دارد و با بازگشت به روزهای اوج، می‌تواند این عنوان را هم بدست آورد. هنوز ۵ بازی در لیگ برتر و ۴ یا ۶ بازی در لیگ قهرمانان آسیا، برای علیپور باقی مانده و او، شانس زیادی برای زدن رکورد طارمی خواهد داشت.

نود

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *