آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رژیم صهیونیستی به سازمان ملل: به جای تلف کردن وقت درباره ما روی ایران تمرکز کنید

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد رأی‌گیری‌ها در این سازمان درباره رژیم اسرائیل را اتلاف وقت دانست و خواستار تمرکز بر روی ایران شد.

بازخبر / «دنی دانون»، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، روز یکشنبه در نشست سالانه لابی «آیپک» از سازمان ملل خواست به جای تصویب قطعنامه علیه اسرائیل با ایران مقابله کند.

به نوشته «جروزالم‌پست»، این مقام صهیونیست آگاهی جامعه جهانی از آنچه به ادعای وی «تهدید» ایران خوانده شد را حائز اهمیت دانست.

«دانون» مدعی شد: «ضروری است که سازمان ملل تمرکزش را به سمت مسائل واقعی دنیا مثل ایران معطوف کند. همه ما می‌دانیم این تهدید، چقدر خطرناک است، اما سازمان ملل وقت و انرژی‌‌اش را با رأی‌گیری و گزارش علیه اسرائیل هدر می‌دهد.»

علی‌رغم این ادعاها، جامعه بین‌الملل در مقابل سیاست‌های جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی با مماشات رفتار کرده و درخواست‌ها برای نظارت بر برنامه تسلیحات هسته‌‌ای این رژیم با حمایت‌های دولت آمریکا به در بسته خورده است.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه خاورمیانه است و با حمایت آمریکا اصلی‌ترین مانع برای ایجاد منطقه عاری از سلاح‌های هسته‌ای در این منطقه بوده است.

«دانون» در سخنرانی یکشنبه شب ابراز امیدواری کرد رژیم اسرائیل بتواند با آمریکا برای مقابله با ایران همکاری کند. او مدعی شد: «اسرائیل و ایالات متحده در متوقف کردن ایران و جلوگیری از گسترش رژیم آنها از خلیج [فارس] تا دریای مدیترانه، موفق خواهند شد.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *