آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ادامه روند نزولی دلار در بازار/ کمترین نرخ ۴۴۷۰ تومان + نمودار

بررسی هفتگی نرخ دلار در بازار آزاد حاکی از آن است که دلار در روز پنج شنبه با رقم ۴ هزار و ۴۷۰ تومان به کمترین رقم خود رسیده است.

بازخبر / نرخ دلار در هفته‌ای که گذشت با نوسانات بسیاری روبرو بود به طوری که در ابتدای هفته با رقم ۴ هزار و ۴۷۸ تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه با نرخ ۴ هزار و ۴۷۰ تومان به کار خود پایان داده است.

در این میان پایین‌ترین نرخ دلار آخر هفته در روز پنج شنبه با رقم ۴ هزار و ۴۷۰ تومان بوده و بیشترین نرخ دلار در روز‌های دوشنبه و شنبه با رقم ۴ هزار و ۴۷۸ تومان به ثبت رسیده است.

بررسی نرخ دلار در هفته‌ای که گذشت نشان می‌دهد دلار از ابتدا تا انتهای هفته با کاهش ۸ تومانی قیمت در صرافی‌ها روبرو بوده و دلار در رنج ۴ هزار و ۴۷۰ تا ۴ هزار و ۴۷۸ تومان متغیر بوده است.

نگاه اجمالی به نمودار هفتگی دلار در بازار آزاد حاکی از آن است که نرخ در هفته اخیر با روند نزولی کار خود را آغاز و بعد از آن با یک حهش جزئی روبرو شد، اما دوباره به مدار نزولی بازگشت و تا پایان هفته همین روال را ادامه داد.

براساس این گزارش میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۶ روز کاری رقم ۴ هزار و ۴۷۴ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل از آن با کاهش ۱۰۴ تومانی قیمت روبرو بوده است.

ادامه روند نزولی دلار در بازار/ کمترین نرخ ۴۴۷۰ تومان + نمودار

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *