چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

بی بی سی، نتانیاهو را با پر طاووس باد می زند + عکس

در حالی که رسانه های بین المللی و مهم به اکثر زبان های دنیا، برنامه می سازند اما گویا تمایلی به زبان عبری و اطلاع رسانی به شهروندان رژیم صهیونیستی ندارند!

بازخبر / چند هفته ای است که اخبار مربوط به فساد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صدر اخبار جهانی قرار گرفته است؛ فسادی که برخی ها احتمال می دهند به واسطه آن، دوران زمامداری نتانیاهو به پایان برسد.

اما نکته ای جالب توجه که عطا الله مهاجرانی به آن اشاره کرده است عدم وجود شبکه های عبری زبان در رسانه های مهم خبری همچون بی بی سی برای پوشش چنین اخباری و به قول خودشان، انعکاس صادقانه و بی طرفانه آن به مخاطبان عهربی زبان ساکن سرزمین های اشغالی است.

مهاجرانی نوشته است: «چرا بی بی سی جهانی که به بسیاری از زبان های معروف و مهجور دنیا برنامه پخش می کند، به زبان عبری که زبان رسمی اسرائیل و زبان دینی یهودیان جهان است، برنامه ندارد؟»

مهاجرانی درباهر علت این اتفاق نوشت: «چرا اسرائیل را در منطقه حفاظت شده خبری قرار داده و نتانیاهو را با پر طاووس باد می زند؟»

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *