آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

واکنش امام جمعه ایلام به ماجرای بنزین ندادن به هواپیمای ظریف

«فقدان تامین سوخت هواپیمای وزیر امور خارجه توسط دولت آلمان حاکی از فقدان لغو تحریم‌ها پس از برجام و اوج خباثت رژیم‌های اروپایی و وابستگی به دولت فاسد آمریکا است…»

بازخبر / جام نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: برجام نافرجام در اثر ادامه تحریم‌ها به تاریخ پیوست.

امام جمعه ایلام همچنین گفت: عامل اصلی در اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم کودک‌کش آل سعود بود.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد پیام اغتشاشات اخیر توسط شبکه‌های مجازی وابسته به آل‌سعود برای تحریک و تشویش اراذل و اوباش صادر می‌شود و فعالیت میدانی با مدیریت آمریکا، رژیم صهیونیستی ، فرانسه، انگلیس و عناصر آدم‌کش و جانی گروهک منافقین همه به میدان آمدند آمدند.

لطفی تصریح کرد: پیام اغتشاش نیز توسط رژیم آل سعود صادر می‌شد، دشمنان کینه‌توز نظام و انقلاب اسامی همواره در صدد ضربه زدن و تحریم و فشار هستند اما دستگاه دیپلماسی با ادامه دیپلماسی لبخند و انفعالی سبب گستاخی و تحقیر ملت ایران شده و این وضع در دستگاه دیپلماسی ادامه دارد.

خطیب جمعه ایلام گفت: ناکامی آمریکا و اذنابش در صدور قطعنامه علیه ایران دشمنی و کینه‌توزی آمریکا و انگلیس و فرانسه را آشکارتر کرد.

* شکست مفتضحانه رژیم‌های آمریکا و انگلیس و فرانسه در شورای امنیت

وی ادامه داد: شکست مفتضحانه رژیم‌های آمریکا و انگلیس و فرانسه در شورای امنیت به خاطر بیانیه ضد ایرانی پیروزی بزرگی برای ملت است.

امام جمعه ایلام گفت: آمریکا و انگلیس که تاکنون ۱۲۰ میلیارد دلار سلاح به به عربستان سعودی متجاوز به یمن فروخته‌اند قصد داشتند ایران را به اتهام ارسال سلاح به یمن محکوم کنند.

لطفی تصریح کرد: دولت آمریکا با متحدان غربی‌اش فرانسه و انگلیس بارها تلاش کرده است پای ایران را به ارسال مجدد به شورای امنیت باز کند و این امر در قضیه آزمایش‌های موشکی و چه در قضایای حمایت و پشتیبانی از آشوب‌های داخلی اخیر هم پروژه محکوم کردن ایران و ادامه تحریم پس از برجام را در دستور کار خود قرار داده است.

خطیب جمعه ایلام گفت: فقدان تامین سوخت هواپیمای وزیر امور خارجه توسط دولت آلمان حاکی از فقدان لغو تحریم‌ها پس از برجام و اوج خباثت رژیم‌های اروپایی و وابستگی به دولت فاسد آمریکا است.

* طرفداران برجام چه جوابی برای اهانت آشکار به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی دارند

وی ادامه داد: طرفداران برجام و بزک‌ کنندگان چهره کریه رژیم‌های اروپایی چه جوابی برای اهانت آشکار به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی و تمسخر کردن برجام دارند، تا کی دیپلماسی انفعالی ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام همچنین به طبیعت استان ایلام گفت: طبیعت دارای امکانات بسیاری است که تداوم زندگی بشریت و موجودات روی زمین وابسته آن است.

* حضرت ام‌البنین (س) آیینه تمام نمای صبر و استقامت است

وی همچنین به سالروز وفات بانوی مکرم اسلام و مادر چهار شهید گرانقدر حماسه عاشورا اشاره کرد و ادامه داد: حضرت ام‌البنین (س) آیینه تمام نمای صبر و استقامت و حمایت از ولی امر است

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *