ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

امیری : نتوانستیم از سفر ریس جمهور به هرمزگان درست استفاده کنیم

با حمایت سایر دستگاه های اجرایی می توان گام های مهمی در جهت حل مشکلات شهری برداشت.

بازخبر / عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: از شهرداری بندرعباس بدلیل اقدامات مهم عمرانی در شهر بندرعباس خصوصاً در دهه فجر و بسیج امکانات شهری در میزبانی حضور ریس جمهور در بندرعباس تشکر می کنیم. آنچه که از نزدیک شاهد بودیم این بود که پرسنل شهرداری تلاش فراوانی برای افتتاح پروژه های عمرانی شهر بندرعباس در ایام دهه فجر داشتند و برای میزبانی بندرعباس از هیت دولت زحمت زیادی کشیدند و از این بابت باید به همه این دوستان خسته نباشید گفت.

آبتین امیری گفت: از آنجا که کشور ما با مشکلات و بحران اقتصادی روبرو است و دولت با محدودیت منابع مواجه است در دهه فجر پروژه های عمرانی شهرداری بندرعباس به عنوان پروژه های مهم استانی تلقی شده و این پروژه ها با حضور مسئولین ارشد کشوری افتتاح شد و تلاش های شهرداری بندرعباس توانست استان هرمزگان را در افتتاح پروژه های دهه فجر در سطح کل کشور مطرح کند.
عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: رویکرد جناب استاندار رویکرد حمایتی است و امیدواریم با دیدگاه های سازنده ای که ایشان دارند، در سال آینده هماهنگی مناسبی میان دستگاه های اجرایی مختلف با شهرداری بندرعباس آغاز شود که نتیجه ی آن آزاد سازی برخی اراضی بنفع افتتاح پروژه های بزرگ شهری باشد.

آبتین امیری گفت: اقدامات صورت گرفته عمرانی در شهر بندرعباس به معنای رضایت حداکثری مردم و شورا از این شرایط نیست، قطعاً مشکلات زیادی در شهر بندرعباس وجود دارد که باید توسط شهرداری و سایر نهادها حل و فصل شود، اما ما معتقدیم که رویکرد شهرداری در حل مشکلات مثبت است و می توان با برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت و حمایت سایر دستگاه های اجرایی گامهای مهمی در جهت حل مشکلات شهری در شهر بندرعباس برداشت.

این عضو شورای شهر بندرعباس گفت:به نظرم نتوانستیم از سفر ریس جمهور به استان به خوبی استفاده کنیم و در این سفر مطالبات ومشکلات ما بطور جدی به ایشان منتقل نشد.بسیاری از مشکلات شهری در شهر بندرعباس وجود دارد که حل آن نیازمند هماهنگی میان دستگاهها دربالاترین سطوح تصمیم گیری است و حضور شخص ریس جمهور در استان فرصت مناسبی برای حل این مشکلات بود.

آبتین امیری افزود: در این سفر مهم این نتیجه حاصل شد که ما هرمزگانی ها خصوصا نخبگان ما و شوراها و… در بحث مطالبه گری نو پا هستیم لذا مطالبات ما یا بصورت ضعیف و بدون اعتماد بنفس مطرح شد یا بصورت ماهیتی مطالباتی مطرح شد که کار کارشناسی روی آن صورت نگرفته بود و اساسا این مطالبات درحوزه اختیارات قوه مجریه نبود.

وی افزود:به عنوان یک عضو شورای شهر مرکز استان می گویم که حتی ما شورا ها هم در این مساله ضعیف وارد شدیم و حضورموثر و پررنگی حتی به لحاظ شکلی درجلسات ریس جمهور نداشتیم, لذا مسایل کلان شهری در شهر بندرعباس و سایر شهرهای استان که مردم از آن رنج می برند بخوبی از سوی شوراها طرح موضوع نشد.

آبتین امیری گفت:هیچ گفتگوی سازنده و مستمری میان نخبگان ما دراستان وجود ندارد نتیجه این می شود که نخبگان ما یاناشناخته می مانند و به بازی گرفته نمی شوند یا اگر از آنها استفاده شود آمادگی لازم برای طرح مطالبات بطورمناسب ندارند که خروجی همه این مشکلات بلاتکلیفی و معلق ماندن مطالبه گری در استان در فرصت های مهم وتعیین کننده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *