ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

استاندار:فعالیت های ملوانی و صیادی با فرهنگ هرمزگانی‌ها همخوانی دارد

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان به عنوان سومین مقصد سفرهای کاروان تدبیر و امید در دولت دوازدهم انتخاب شد که این امر موجب خواهد شد، سیاست های دولت تدبیر و امید با جدیت بیشتری در دولت دوازدهم در هرمزگان به پیش برود.

بازخبر / استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان به عنوان سومین مقصد سفرهای کاروان تدبیر و امید در دولت دوازدهم انتخاب شد که این امر موجب خواهد شد، سیاست های دولت تدبیر و امید با جدیت بیشتری در دولت دوازدهم در هرمزگان به پیش برود.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، فریدون همتی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، افزود: از تمامی مردم هرمزگان که در مراسم استقبال از دکتر روحانی رئیس جمهوری حضور داشتند و استقبال باشکوهی را رقم زدند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: قطعا سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برای مردم مرزنشین هرمزگان برکات بسیاری به همراه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان افزود: بسیار امیدواریم این سفر برای استان پر خیر و برکت و موجب نشاط بیشتر مردم و توسعه هرچه بیشتر هرمزگان شود.

همتی بیان کرد: هرمزگان به عنوان سومین مقصد سفرهای کاروان تدبیر و امید در دولت دوازدهم انتخاب شد که این امر موجب خواهد شد، سیاست های دولت تدبیر و امید با جدیت بیشتری در دولت دوازدهم در هرمزگان به پیش برود.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان از ظرفیت عظیم مردمی برای تحقق سیاست های دولت برخوردار است، خاطرنشان کرد: این استان نقش ملی مهمی دارد و ما بر این باور هستیم که بخش خصوصی می تواند توسعه همه جانبه را برای اقتصاد مقاومتی، تولید و صادرات در استان هرمزگان تحقق بخشد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: با تکیه بر اختیارات واگذار شده به استانداران در دولت تدبیر و امید به دنبال این هستیم شرایط کسب و کار در هرمزگان تبدیل به یک مزیت رقابتی شود.

همتی با بیان اینکه در بخش کشاورزی به دنبال توسعه گلخانه ها و نوسازی باغات لیموترش، خرما و نارنگی در هرمزگان هستیم، اظهار کرد: در بخش شیلات، هرمزگان ظرفیت کم نظیری دارد و به دنبال این هستیم که بخش دانشگاهی استان در راستای تحقق اقتصاد دریامحور اقدام کند.

وی گفت: فعال کردن فعالیت های ملوانی و صیادی از برنامه های اصلی در هرمزگان است که با فرهنگ این استان نیز همخوانی دارد.

استاندار هرمزگان افزود: در زمینه گردشگری نیز به دنبال فعال کردن موثر این بخش هستیم چون هرمزگان از ظرفیت عظیمی در زمینه گردشگری برخوردار است.

  همتی تصریح کرد: هرمزگان از صنعت کشتی سازی برخوردار است و درخواست داریم، دستور داده شود که سفارشات کار به این مجموعه در راستای رونق و پویایی آن ارائه شود.

وی عنوان کرد: ۵۴ درصد صادرات و واردات کالای کشور از طریق بندر شهید رجایی صورت می گیرد و مجموعه شهرک حمل و نقل در کنار این بندر در حال احداث است که بیش از ۱۰ هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: در بخش آب شرب و کشاورزی، آب شیرین کن های خوبی در استان هرمزگان در حال احداث است که به دنبال این هستیم با راه اندازی آب شیرین کن ها، از روان آب ها در بخش کشاورزی استفاده شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *