آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیر بحران منطقه ویژه پارس:

پالایشگاه‌های موجود در عسلویه در مدار تولید قرار دارند/ زلزله آسیبی به فازهای پارس جنوبی وارد نکرد

مدیر بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با وجود اینکه زمین‌لرزه ۴٫۶ دهم در مقیاس ریشتری چندین ثانیه شهر عسلویه و تأسیسات صنعتی در این شهرستان را به شدت لرزاند، اما خللی در روند تولید ایجاد نکرد.

بازخبر / بهرام‌ دشتی‌نژاد در بوشهر اظهار داشت: با وجود این که زمین‌لرزه ۴٫۶ دهم در مقیاس ریشتری چندین ثانیه شهر عسلویه و تاسیسات صنعتی در این شهرستان را به شدت لرزاند اما خللی در روند تولید ایجاد نکرد و به مانند سایر روزها، فازهای پالایشگاهی در روند تولید قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: از تمامی فازها و پالایشگاه‌های موجود در سطح شهرستان بازدید میدانی به عمل آمد و نقطه مشکوکی که نشان دهد زلزله بر روی بخش صنعتی جنوب استان بوشهر خساراتی ایجاد کرده دیده نشده است.

رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیربحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های لازم از وجود یک سامانه بارش‌زا در کشور، شهرستان عسلویه در آمادگی کامل به سر می‌برد که از مدیران دوایر مختلف اداری خواسته شده که نه تنها خود بلکه همکاران آنها از شهرستان خارج نشوند که این افراد هم اکنون برای حوادث احتمالی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *