ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آیت الله نعیم آبادی : همه از قاچاق مینالیم، از کجا مقدار فراوانی مشروبات الکلی وارد کشور می شود ؟

هفتمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان با حضور حضرت آیت الله نعیم آبادی (نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس) ، مدیران دستگاه های اجرایی استان، احمد مرادی (نماینده. هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و با ریاست دکتر فریدون همتی استاندار محترم استان هرمزگان برگذار شد.

بازخبر / آیت الله نعیم آبادی بیان کرد : همه از قاچاق مینالیم، مقدار فراوانی مشروبات الکلی وارد کشور میشود از کجا؟ اقتصاد از کار می افتد. توسط قاچاق و نبرد قاچاق یک تکلیف است، محاسبه کردیم و دیدیم هر نیروی محافطت دریایی باید ده کیلومتر را پوشش دهد و این مهم باعث کنترل قاچاق نخواهد شد.

وی تاکید کرد باید نیروهای انتظامی بیشتر شوند و همچنین تجهیزاتشان نیز به روز رسانی گردد ، و فقط در این صورت میتوان از قاچاق جلوگیری کرد ، نماینده ولی فقیه پیشنهاد داد در سفر آتی ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان این مبحث بازگو گردد.

دکتر فریدون همتی استاندار محترم استان هرمزگان در هفتمین جلسه شورای اداری در جمع مدیران استانی بیان کرد : با توجه به پایان سال حجم گردشگران رو افزایش است ؛ از همه مدیران انتظار دارم با رعایت دقت نظم و انضباط و تامین نیازهای گردشگران دقت زیادی داشته باشند، لذا معتقد هستیم هرچقدر میزبانی خوب باشد و برنامه ریزی برای پذیرایی از گردشگران مناسب باشد منجر به افزایش گردشگر در سالهای آتی خواهد شد. و هر گردشگر میتواند یک تبلیغ کننده عالی برای رونق
گردشگری استان هرمزگان باشد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ادامه داد : هدف اصلی رئیس جمهور دیدار با مردم است و این هفته این توفیق به استان هرمزگان داده شده که میزبان ایشان باشیم، همچنین موضوعات مهم استان را به سمع و نظر ریاست محترم جمهور برسانیم و از ایشان هم بتوانیم قولهایی مساعد جهت بهبود مشکلات از ریاست محترم جمهور بگیریم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد : اینگونه سفرها بازتاب بین المللی خواهد داشت، لذا همسویی ملت با نظام و دولت برای دشمنان ایران گران تمام خواهد شد. وی ادامه داد استقبال با شکوه از شخص دوم کشور بسیار مهم خواهد بود و امید است مردم فهیم استان هرمزگان با یک استقبال با شکوه از رئیس جمهور منجر به بسته شدن دهان دشمنان خواهد شد و یک اجتماع عظیم در روز چهارشنبه ، دشمن شکن شود.

اتحاد بین نمایندگان مردم و نمایندگان دولت منجر به تسریع کارهای اجرایی خواهد بود و میتوان با این اتحاد و همدلی خدمات رسانی بیشتر و بهتری به مردم رساند.

دکتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در هفتمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان، ضمن تاکید به مدیران بر خدمت به مردم بیان کرد : طبق آیین نامه مجلس، همه ساله مجلس شورای اسلامی بررسی بودجه هرسال را داشته باشند، خوشبختانه هم دولت لایحه بودجه را به موقع ارائه دادند و هم نمایندگان پس از بررسی آن را به شورای نگهبان تحویل دادند، لذا باید ترتیبی اتخاذ شود که نمایندگان همه بودجه را بررسی کنند

دکتر مرادی اختصاص ۳% از درآمد نفتی برای استانهای نفت خیز موضوع خوبی است که این مهم جای خوشحالی دارد.

وی افزود : همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۳۶۷ محقق نشد و امید است در سال آینده این موضوع مهم اتفاق بیافتد همچنین لازم به ذکر است حقوق پیشنهادی توسط مجلس ۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال بوده است.

دکتر احمد مرادی ادامه داد : مجمع نمایندگان از همه مدیران انتظار میرود که تعاملات بین وزارت خانه ها و نمایندگان بیشتر شود . همچنین با توجه به اینکه جمعیت روستایی در هرمزگان قابل توجه است، باید همه مدیران کمک کنند که رسیدگی بهتری به مناطق روستایی شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : قاچاق را بین مردم نگردید بلکه یکسری آدم گردن کلفت از مجاری قانونی قاچاق را انجام میدهند، لذا باید توجه بیشتری به مرز نشینان کرد ، موضوع منع واردات برنج هم که با فشار استانهای شمالی سبب شد به ضرر مردم استان هرمزگان است باید وزیر محترم به این موضوع توجه داشته باشد که ذائقه مردم هرمزگان سازگار با برنج وارداتی است.

بابک پارسا/

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *