ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تاکید مراجع بر رسیدگی فوری به حادثه ناگوار خیابان پاسداران

دو تن از علما و مراجع تقلید بر رسیدگی فوری به حادثه ناگوار اخیر در خیابان پاسداران تهران تأکید کردند و خواستار رسیدگی فوری مسئولان به جرائم مجرمان و عاملان این جنایت و قصاص آنان شدند.

 بازخبر / آیت‌الله حسین نوری همدانی با تسلیت شهادت شهدای ناجا و بسیجی در پاسداران تهران، خواستار رسیدگی فوری به جرائم مجرمان را خواستار شد و گفت: نیروی انتظامی بستر امنیت در جامعه را ایجاد کرده و این امنیت را حفظ می‌کند.

وی از شهدای گرانقدر بسیج نیز تجلیل کرده و ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهدا گفت: مسؤولان باید به جرایم مجرمان هر چه زودتر رسیدگی کرده و عاملان این جنایات را قصاص کنند.

آیت‌الله نوری همدانی یادآور شد: بنده در سال گذشته در بحث وقف به مناسبت وقف بر ادیان عرض کردم که صوفیه یک فرقه انحرافی است و هر ۷۲ فرقه که مدعی هستند منحرف بوده و دشمن اهل‌بیت علیهم السلام هستند.

وی بیان کرد: اینها چهره سازی و چهره آرایی می‌کنند و کرامات و سخنان اهل‌بیت را سرقت کرده و به نام خود چاپ می‌کنند تا چهره آرایی کنند و عمده اینها ریشه در زمان دوران ائمه و اقدامات بنی امیه و بنی عباس دارد که تلاش می‌کنند اهل‌بیت علیهم السلام را تحت الشعاع قرار دهند که هیچ گاه هم موفق نشدند.

این مرجع تقلید بر ضرورت رسیدگی هرچه زودتر به این جنایت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: بعضی از تعابیر مسؤولان که گفته‌اند اینها عاقل و معتدل هستند درست نیست، اینها باطل و منحرف هستند و دروغ می‌گویند؛ اینها نه با انقلاب بودند و نه در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند.

وی خطر عرفان‌های کاذب را یادآوری کرد و گفت: عرفان حقیقی در کلام و بیان اهل‌بیت(ع) علیهم السلام است و راه سعادت بشر هم تبعیت اهل‌بیت(ع) است.

آیت‌الله مکارم شیرازی نیز با بیان اینکه بارها گفته‌ایم عرفان‌هاى کاذب سر از مسائل خطرناک دینى و اجتماعى و اخلاقى در مى‌آورند که یک نمونه‌اش همین حادثه دردناک تهران بود، اظهار داشت: حادثه ناگوارى که اخیراً در تهران اتفاق افتاد و منجر به شهادت چند نفر از مأموران انتظامى و بسیجى و موجب تخریب و سوزانده شدن اموال مردم شد، موجب تأسف شدید گردید.

 وی تصریح کرد: بارها گفته‌ایم عرفان‌هاى کاذب سر از مسائل خطرناک دینى و اجتماعى و اخلاقى در مى‌آورند که یک نمونه‌اش همین حادثه دردناک تهران بود. این جنایت تاکنون در کشور ما سابقه نداشت که شخص تبهکارى سوار ماشین شود و مردم بیگناه و افراد مدافع امنیت را زیر بگیرد و به قتل برساند. آرى این عارفان کاذب این بدعت را به نام خود ثبت کردند.

این مرجع تقلید در بخش دیگرى از سخنان خود در مورد عرفان‌های کاذب تاکید کرد: در واقع آنها کار داعشى‌ها را انجام دادند، داعشى‌ها همان وهابیون طرفدار توحید کاذب هستند که همه را غیر از خود کافر مى‌پندارند و خونشان را مباح مى‌دانند، این گروه هم طرفدار عرفان کاذب هستند و از جهاتى به هم شبیه هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسؤولان وقتى مى‌خواهند درباره آنها سخن بگویند مراقب تعبیرات خود باشند و چیزى برخلاف آموزه‌هاى دینى که نتیجه معکوس خواهد داشت نگویند و نیز امیدواریم همه آن تبهکاران به زودى به جزاى کار خود برسند. خداوند همه را از شر اشرار محفوظ دارد.

فارس

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *