ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اوج تحرک داداش برانکو!

زلاتکو ایوانکوویچ با ۱۰ سال پیش هیچ فرقی نکرده. برادر برانکو زمانی که سرمربی برق شیراز هم بود، به زور چهارتا کلمه حرف می‌زد و محال بود شکل صورتش در شرایط مختلف مثل گل زدن یا گل خوردن تغییر کند.

بازخبر / زلاتکو ایوانکوویچ با ۱۰ سال پیش هیچ فرقی نکرده. برادر برانکو زمانی که سرمربی برق شیراز هم بود، به زور چهارتا کلمه حرف می‌زد و محال بود شکل صورتش در شرایط مختلف مثل گل زدن یا گل خوردن تغییر کند.

حالا که او به ایران برگشته و کنار دست برادرش روی نیمکت پرسپولیس نشسته، بار دیگر نشان می‌دهد چه آرامشی دارد. شکل حضور او روی نیمکت طوری است که آدم فکر می‌کند لب دریا نشسته و به صدای امواج گوش می‌دهد.

با همه این تفاسیر اما بالاخره انتقادها از «انتصاب فامیلی» او در پرسپولیس کار خودش را کرد و باعث شد این مربی تصویر پرولایسنس یوفایش را منتشر کند.

گفته می‌شود این بیشترین تحرک داداش برانکو در طول نیم‌قرن اخیر بوده و او احتمالا بعد از این تخلیه انرژی، نیم‌قرن دیگر سکوت خواهد کرد.

بانک ورزش

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *