ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

رونمایی از انیمیشن محیط زیست استان هرمزگان

در نمایشگاه محیط زیست تهران که با حضور اداره کل محیط زیستهای همه استانها برگزار شد، استان هرمزگان با ارائه و رونمایی از یک انیمیشن جذاب و آموزشی نظر دکتر عیسی کلانتری ( معاون رئیس جمهور) را به خود جلب کرد

بازخبر / این انیمیشن زیبا توسط گروه دوبلاژ آریا و به سفارش اداره کل محیط زیست استان هرمزگان و با همکاری شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، ساخته شده است. در این انیمیشن ۱۵ دقیقه ایی مطالب آموزشی خوبی به بینندگان نشان داده میشود.

بابک پارسا مجری این طرح انیمیشنی بیان کرد : زبان گویا و پر مخاطب انیمیشن بهترین روش برای آموزش و فرهنگسازی است، همچنین با توجه به این موضوع مهم که مردم اکثر زمان خود را در فضای مجازی می گذرانند، پخش کلیپهای آموزشی بصورت انیمیشن بهترین راه برای آگاهی مردم می باشد.

وی افزود : دوران تبلیغات و آموزش کاغذی و مکتوب به پایان رسیده است و باید قبول کنیم در دنیای امروز ؛ فضای مجازی به علت پر مخاطب بودن، بهترین مکان برای آموزش و تبلیغات است، لذا همانطوری که مقام معظم رهبری نیز به خوبی به این موضوع مهم اشاره فرمودند، فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای فرهنگ و آموزش دارد ، رهبر فرزانه کشورمان بارها به مدیران و علمای دینی تاکید نموده اند که از ظرفیت و پتانسیل ، جهت فرهنگسازی غافل نشوند.

بابک پارسا در پایان ضمن تشکر از مهندس مجید وفادار ( مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان هرمزگان ) و مهمدس داوود مرزی زاده ( مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان هرمزگان) به جهت فکری باز در حوزه آموزش، از همه مدیران دولتی و خصوصی درخواست کرد که برای اطلاع رسانی و آموزش موضوعات مختلف در جامعه از زبان گویای انیمیشن استفاده نمایند.

امیر آریا کارگردان این انیمیشن و مدیر گروه دوبلاژ آریا، ضمن تشکر از مهندس مجید وفادار ( مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان هرمزگان) ، گفت : بیان مطالب آموزشی بصورت انیمیشن، نه تنها برای کودکان ، بلکه برای بزرگسالان نیز جذاب و آموزنده است.

وی ادامه داد : با توجه به پیشرفت روزافزون فضای رسانه ایی، باید سازکار آموزشی و تبلیغاتی سنتی را به روشهای مدرن تغییر داد.

آریا خاطرنشان کرد ؛ استفاده از انیمیشن در حوزه آموزشی و فرهنگی میتواند روند یادگیری و جذب مخاطب را دوچندان نماید و نباید از ظرفیت این موضوع مهم غافل شد.

 

 

بابک پارسا /

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *