ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شرط عجیب مادر مقتول پای چوبه‌دار

تمام شرایط برای اجرای حکم آماده بود، جوان فیروزآبادی دریک قدمی چوبه دار با رضایت خانواده مقتول از قصاص رهایی یافت، خانواده مقتول یک شرط گذاشتند تا این جوان زندگی دوباره یابد.

بازخبر /  تمام شرایط برای اجرای حکم آماده بود، جوان فیروزآبادی دریک قدمی چوبه دار با رضایت خانواده مقتول از قصاص رهایی یافت، خانواده مقتول یک شرط گذاشتند تا این جوان زندگی دوباره یابد.

متهم در درگیری با شهاب الدین عشقی (مقتول) را به قتل رساند و راهی زندان شد.

۱۰ سال از این ماجرا گذشت و متهم در یک قدمی چوبه دار بود که خانواده مقتول در لحظات آخر که طناب را به گردن قاتل انداخته بودند، تصمیمی غیرمنتظره گرفتند.

مادر مقتول شرطی برای بخشش قاتل فرزندش گذاشت، او از قاتل خواست یک مجموعه فرهنگی و دارالقران برای آموزش و پرورش شهرستان فیروزآباد به نام فرزندش شهاب الدین عشقی بسازد. قاتل نیز با پذیرفتن این شرط ۶۰۰ میلیون تومان برای ساخت این مجموعه فرهنگی هزینه کرد تا تولدی دوباره یابد.

رئیس دادگستری شهرستان فیروزآباد با اعلام این خبرگفت: با تلاش و رضایت اولیای دم مقتول، قاتل در چند قدمی اجرای حکم بخشیده شد و این مجموعه فرهنگی چندی قبل همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان فیروزاباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

میزان

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *