اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سوژه؛

چه کسی قضاوت داربی هشتادوششم تهران را سوت می زند؟!

غیبت معنادار ۳ داور مطرح کشورمان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر این احتمال را تقویت می‌کند که قضاوت داربی هشتادوششم تهران به یکی از آن‌ها سپرده خواهد شد.

بازخبر / غیبت معنادار ۳ داور مطرح کشورمان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر این احتمال را تقویت می‌کند که قضاوت داربی هشتادوششم تهران به یکی از آن‌ها سپرده خواهد شد.

اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در‌حالی اعلام شده که اسامی چند داور در بین آن‌ها دیده نمی‌شود.

محمدحسین زاهدی‌فر، سیدمهدی سیدعلی و موعود بنیادی‌فر، داورانی هستند که در چند سال اخیر قضاوت‌های خوبی داشته و خودشان را مطرح کرده‌اند.

احتمال این‌که قضاوت داربی ۸۶ به یکی از این ۳ داور سپرده شود، وجود دارد‌ چرا‌که سوت قضاوت داربی ۸۵ هم در‌حالی به بیژن حیدری داده شد که هفته قبل از آن داوری نکرد تا بتواند در داربی ۸۵ قضاوت کند.

در میان ۳ داوری که این هفته قضاوت ندارند، شانس بنیادی‌فر و زاهدی‌فر برای حضور در داربی ۸۶ بیشتر است، چرا‌که سیدعلی در هفته‌های گذشته با چالش‌های داوری روبه‌رو بوده و در هفته بیست‌وسوم هم قضاوتی را بر‌عهده نداشت.

زاهدی‌فر هم در این هفته داوری نکرد، اما خیلی مورد‌ بحث و انتقاد داوری قرار نگرفته بود.

خراسان

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *