آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

قایقرانی ، شناسنامه ورزشهای آبی در هرمزگان

ورزش قایقرانی از ورزشهای پایه ای آبی است که معمولا” در شهرهایی که دارای ساحل می باشند رونق خاصی دارد ، استان هرمزگان نیز از این قائده مستثنی نیست .

بازخبر / سالهاست که استان هرمزگان به واسطه همجواری با سواحل نیلگون خلیج فارس و دریای عمان فعالان زیادی در رشته ورزش قایقرانی داشته و دارد ، ورزش قایقرانی شناسنامه ورزشهای آبی در استان هرمزگان به شمار می رود ، هرچند که مدتی مسئولین خیلی بهاء لازم را به این ورزش نمی دادند ، ولی خوشبختانه در سالهای اخیر این ورزش آبی جذاب در رشته های مختلف در حال رونق گرفتن است

مجتبی حسین آخوندی دبیر هیات قایقرانی شهرستان بندرعباس در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بازخبر در خصوص ورزش قایقرانی در رشته “دراگون بوت” گفت : خوشبختانه شاهد تکمیل شدن تیم قایقرانی دراگون بوت آقایان شهرستان تازیان و بندرعباس هستیم ، وی افزود مدتها بود که در تلاش بودیم که از ظرفیت و پتانسیل جوانان شهر تازیان جهت تکمیل و راه اندازی تیم قایقرانی “دراگون بوت” استفاده کنیم و خدا را شکر توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم .

مجتبی حسین آخوندی ادامه داد : ورزشهای آبی از جمله قایقرانی شناسنامه ورزش استان هرمزگان میباشد و مسئولین باید نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشند ، چرا که جوانان با استعدادی در این حوزه ورزشی در استان هرمزگان وجود دارد .

دبیر هیات قایقرانی شهرستان بندرعباساظهر داشت : بنده این قول را به مسولین ورزشی استان هرمزگان میدهم ، که هر چقدر در این بخش سرمایه گذاری نمایند علاوه بر جذب بالا در حوزه گردشگری با توجه به پتانسیل و تخصص بالای جوانان در هدایت قایق میتوانیم مقام های خوبی را در کشور و خارج از کشور کسب کرده و استان هرمزگان را در بین استانهای دیگر مطرح نمائیم . لذا از مجددا” از همه مسئولین امر درخواست دارم با نگاه ویژه تری به رونق این ورزش مادر و مهم در استان هرمزگان بپردازند .

بابک پارسا //

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *