ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

یک نیمکت‌نشین، شادترین استقلالی

هافبک شماره ۷۷ استقلال با انرژی بالایی که در تمرین‌های این تیم دارد سایر بازیکنان را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

بازخبر / هافبک شماره ۷۷ استقلال با انرژی بالایی که در تمرین‌های این تیم دارد سایر بازیکنان را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

بهنام برزای در روزهایی که برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شدند انرژی زیادی داشت و با حداکثر روحیه تمرین‌های خود را پشت سر می‌گذاشت و بعد از هر گلی که در فوتبال درون تیمی می‌زد، طوری شادی می‌کرد که به نظر می‌رسید در بازی با الهلال گل زده است.

برزای این روزها با آمادگی بالایی در تمرین‌های استقلال شرکت کرد. برزای در نیم فصل دوم دوباره به استقلال برگشت و به همراه محسن کریمی خیلی زود موفق شدند به مهره‌های مهمی برای تیم‌شان تبدیل شوند.

برزای در روزهای پایانی لیگ قبل جزو بازیکنانی قرار گرفت که منصوریان او را در فهرست مازاد گذاشت اما نیم فصل دوم برای این بازیکن شرایط فرق کرد و او توانست با نظر مساعد شفر دوباره به استقلال بیاید و در روزهایی که استقلال خودش را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کرد این بازیکن برای اینکه بتواند به ترکیب راه پیدا کند تمرین‌های با‌نشاطی را برگزار کرد.

آخرین خبر

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *