اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

از امامان مساجد شهر بندرعباس تقدیر خواهد شد/ مساجد می توانند در ترویج فرهنگ شهروندی مؤثر باشند

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با پیگیریهای صورت گرفته بزودی مراسمی در تقدیر ائمه مساجد شهر بندرعباس توسط شهرداری بندرعباس برگزار خواهد شد. طبق مشورتی که با کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس صورت گرفته است، قرار بر این شد که در تقدیر از ائمه مساجد شهر بندرعباس و ارتباط میان مساجد و فرهنگ شهروندی همایشی توسط شهرداری بندرعباس برگزار شد.

بازخبر/ آبتین امیری گفت: طبق بررسی های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از مساجد شهر بندرعباس با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و برخی امامان مساجد با کمترین حمایت و امکاناتی در این مساجد مشغول به فعالیت هستند که این امر جای تقدیر دارد.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مشکلات عمرانی و خدمات شهری نباید شهرداری را از مسائل فرهنگی غافل کند. آبادانی مساجد می تواند زمینه ای مهم برای فرهنگ سازی در جامعه باشد، و خوشبختانه تمامی اعضاء شورا به چنین رویکردی حمایتی، دیدگاه مثبت دارند وان شاالله در سال آینده با رویکرد جدیدی از فعالیتهای فرهنگی در مساجد حمایت خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد بخشی از اهداف شهرداری در ترویج فرهنگ شهروندی را از طریق مساجد پیگیری کنیم.ِ

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص ارتباط این شورا با پایگاه بسیج محلات گفت: بسیاری از پایگاه های بسیج در محلات بصورت پراکنده با شورای اسلامی شهر بندرعباس ارتباط دارند و درحد توان از آنها حمایت می شود.

آبتین امیری گفت:با توجه به بحران ها و آسیب های اجتماعی در محلات بندرعباس و دسترسی برخی پایگاه های بسیج به محلات محروم آسیب پذیر بندرعباس، پیشنهاد من اینست که پایگاه هایی که آمادگی لازم را دارند طرح های حمایتی در خصوص آموزش مهار آسیب های اجتماعی آماده کنند، تا شورای اسلامی شهر بندرعباس با همکاری و هماهنگی سایر نهادهای مرتبط با رویکرد حمایتی برای اجرای این طرح ها ورود کند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *