ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

خطر بسیار بزرگ علی کریمی برای ملی‌پوشان

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با یک خطر بسیار بزرگ روبرو هستند، خطری از سوی علی کریمی بازیکن اسبق همین تیم که در برنامه نود اخیر جنجال بزرگی را با مناظره با دبیرکل فدراسیون فوتبال رقم زد.

بازخبر /  بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با یک خطر بسیار بزرگ روبرو هستند، خطری از سوی علی کریمی بازیکن اسبق همین تیم که در برنامه نود اخیر جنجال بزرگی را با مناظره با دبیرکل فدراسیون فوتبال رقم زد.

پس از برنامه خبرساز نود بسیاری از چهره های فوتبالی و حتی غیر فوتبالی با مصاحبه ها و انتشار پست های متعدد در شبکه های مختلف اجتماعی از کریمی حمایت کردند.

در این میان حمایت نکردن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از علی کریمی تا حدودی قابل پیش بینی بود. هرگونه پست حمایت آمیز از سوی ملی پوشان می تواند منجر به این شود که کی روش به سرعت نام این بازیکنان را از تیم ملی خط بزند. البته این خبر هنوز وجود دارد و ممکن است اختلاف بین علی کریمی و کارلوس کی روش به خط خوردن بازیکنانی ختم شود که احتمالا بخواهند به هر شکل ممکن از علی کریمی حمایت کنند.

به نظر می رسد اختلاف شدید بین کی روش و کریمی تا مدت ها برای تیم ملی حاشیه خواهد داشت و ملی پوشان باید خیلی مراقب باشند تا دود این اختلاف به چشم آنها نرود.

جام جم

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *