ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

خطرناک‌ترین شایعه در مورد پرسپولیس/ ۱۰ سال دعوا

اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شایعه شده ممکن است حسین هدایتی از ابتدای فصل آینده به کادر مدیریتی پرسپولیس راه پیدا کند.

بازخبر /  اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شایعه شده ممکن است حسین هدایتی از ابتدای فصل آینده به کادر مدیریتی پرسپولیس راه پیدا کند. شایعه‌پردازان حتی ملاقات‌های اخیر بازیکنان پرسپولیس با هدایتی را هم در همین راستا تفسیر می‌کنند. فعلا نه خود هدایتی، نه وزارت ورزش و نه باشگاه پرسپولیس واکنشی نسبت به این حرف‌وحدیث‌ها نشان نمی‌دهند، اما حتی رواج شایعه در همین سطح هم از دو جهت خطرناک است؛ یکی آن‌که باعث تضعیف جایگاه مدیران فعلی پرسپولیس می‌شود و ضعف آنها در پروژه مهمی مثل تمدید قرارداد با بازیکنان را به دنبال می‌آورد و دیگری اینکه مرور سوابق حسین هدایتی –داخل و خارج از مجموعه پرسپولیس- نشان می‌دهد او تقریبا همیشه با مدیران باشگاه دچار اصطکاک بوده و چه‌بسا آنها را به این نتیجه رسانده که کمک‌های مالی او، ارزش این همه جنجال، چالش و حاشیه را نداشته است. حالا آیا واقعا افزودن دوباره هدایتی به چرخه مدیریتی پرسپولیس می‌تواند سودمند باشد؟ مرور تعاملات هدایتی با مدیران پرسپولیس، مرور کارنامه یک دهه ناسازگاری است و عجیب این‌که دامنه این مناقشه قدیمی، خیلی زودتر از حد انتظار حمیدرضا گرشاسبی را هم در بر گرفته است.

داریوش مصطفوی

سال۸۷ و در زمان مدیرعاملی داریوش مصطفوی در پرسپولیس، حسین هدایتی رییس هیات‌مدیره این باشگاه بود. هدایتی که نشان داده بدون سمت و به قول خودش به عنوان یک «هوادار» هم پتانسیل درگیر شدن با مدیران پرسپولیس را دارد، در آن مقطع که عضو تیم مدیریتی بود در این مورد سنگ تمام گذاشت! چگونگی تمدید قرارداد افشین قطیی و جذب بازیکن در پرسپولیس لیگ هشتم، مهم‌ترین محورهای اختلاف بین این دو نفر بود. مصطفوی می‌خواست هدایتی فقط در چارچوب سمتش کار کند و امور اجرایی را به او بسپارد، اما چنین چیزی برای عابربانک غیرممکن بود.

عباس انصاری‌فر

پس از آن‌که حسین هدایتی به عنوان رییس هیات‌مدیره پرسپولیس نتوانست با داریوش مصطفوی کار کند و آب این دو نفر در یک جوی نرفت، هدایتی و رفقا مصطفوی را برکنار کردند و عباس انصاری‌فر را سر کار آوردند، اما این ترفند هم چاره‌ساز نبود. مناقشه با حاج‌عباس خیلی زود شروع شد و در نهایت به جدایی خود هدایتی از جمع سرخپوشان انجامید. اختلافات هدایتی و انصاری‌فرد عمدتا مربوط به مسایل مالی و چگونگی رابطه هیات‌مدیره با مدیرعامل بود. در نهایت هم این داستان آنقدر بالا گرفت که علی سعیدلو، رییس وقت سازمان تربیت‌بدنی کل هیات‌مدیره را منحل کرد.

حبیب کاشانی

این ماجرا به دوره دوم مدیریت کاشانی در پرسپولیس، در اوایل سال۹۰ برمی‌گردد. اختلاف هدایتی و کاشانی بر سر مسایل مالی دوران حضور عابربانک در پرسپولیس به وجود آمد. کاشانی معتقد بود هدایتی و دوستانش در گرفتن اسپانسر مناسب برای پرسپولیس اهمال کرده‌اند و پس از آن هم رو به «عوام‌فریبی» آورده‌اند. هدایتی هم یک مصاحبه تند ویدیویی علیه کاشانی انجام داد و او را متهم کرد که در روزنامه باشگاه، علیه وی مطالب آنچنانی منتشر می‌کند.

محمد رویانیان

رویانیان وهدایتی روابط پرفراز و نشیبی داشتند، اما اوج اختلاف آنها به پاییز۹۱ مربوط می‌شود. در آن زمان علی کریمی به عنوان یکی از سه نامزد نهایی کسب عنوان برترین بازیکن سال ۲۰۱۲ آسیا برگزیده شد و رویانیان و هدایتی بر سر تجلیل از جادوگر به رقابت با هم مشغول شدند. در این میان هدایتی به طور مستقل یک دستگاه یک پژو ۲۰۷ به کریمی اهدا کرد که این مساله با واکنش‌های منفی زیادی، به‌خصوص از جانب مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس مواجه شد. در کشاکش دعوا، رویانیان هدایتی را متهم کرد که خودش را به پرسپولیس می‌چسباند، هدایتی هم در نامه سرگشاده‌ای که منتشر کرد بدون ذکر نام رویانیان را متهم کرد که در هوای تبلیغات ریاست‌جمهوری به سر می‌برد.

حمیدرضا سیاسی

سیاسی چهره‌‎ای شبیه خود هدایتی بود که بیشتر به اتکای جیب‌های پرپولش به فوتبال آمد و سال۹۳ برای مقطعی مدیرعامل پرسپولیس شد. با این وجود آب عابربانک با او هم در یک جوی نرفت. هدایتی بحث مطالباتش از سیاسی را پیش کشید و سیاسی ضمن تکذیب موضوع مدعی شد هدایتی به او بدهکار هم هست! نهایتا و در پی اختلاف بر سر وصول مبلغ بلیت‌فروشی یکی از مسابقات آسیایی پرسپولیس که توسط هدایتی رایگان اعلام شده بود، کار به جایی رسید که مالک استیل‌آذین لیست همه هزینه‌کردهایش برای پرسپولیس را منتشر کرد.

علی‌اکبر طاهری

موضوع اصلا کهنه نیست و نیاز چندانی به یادآوری ندارد. هدایتی مدعی است در زمان مدیریت طاهری چیزی حدود ۱۹میلیارد تومان پول به پرسپولیس رسانده و نمی‌داند این مبلغ صرف چه کاری شده است. شاه‌بیت جدل این دو نفر هم به ماجرای بازگشت طارمی از ریزه‌اسپور، پرداختی پنهانی هدایتی به این بازیکن و بعد مصاحبه‌های تند و افشاگرانه او علیه مدیران پرسپولیس مربوط می‌شود.

حمیدرضا گرشاسبی

بالاخره حمیدرضا گرشاسبی هم در کوزه افتاد. این بار تنش و اختلاف بین هدایتی و مدیرعامل پرسپولیس، خیلی زودتر از حد انتظار آغاز شد. شاید انتظار می‌رفت حداقل چند ماه از آغاز به کار سرپرست موقت باشگاه بگذرد و پس از آن شاهد درگیری‌های معروف بین او و هدایتی باشیم، اما اینطور نشد. موضوع این است که بعد از پیروزی پرسپولیس برابر سپاهان، برخی از بازیکنان این تیم به ملاقات حسین هدایتی رفتند که این کار آنها با انتقادات زیادی مواجه شد. پس از بالا گرفتن اعتراضات، باشگاه پای خودش را از ماجرا کنار کشید و شخص گرشاسبی مدعی شد این ملاقات با مسوولان تیم هماهنگ نشده بود. هدایتی اما ۲۴ساعت بعد با همان لحن قهرآلود و تهدیدآمیز همیشگی‌اش ادعای گرشاسبی را تکذیب کرد و مدعی شد باشگاه در جریان این دیدار بوده است.

بانک ورزش

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *