اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

فرمانده ارتش: آمریکا دزد است

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دزد ترین و سر گردنه بگیر ترین کشور دنیا آمریکاست گفت: ملت ما می گویند باید دیوار های دفاعی کشور را بلندتر بسازیم و در این مسیر از هیچ دزدی اجازه نمی گیریم.

بازخبر / سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد مباحث مطرح شده از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی برای مذاکره در حوزه موشکی و توان دفاعی کشور گفت: ملت ایران بصیر و آگاه هستند و به خوبی می دانند که وقتی یک دزد به صاحب خانه پیشنهاد می کند دیوارهایش را کوتاه تر کند، دلش برای آنها نسوخته است و می خواهد راه راحت تری برای ورود به آن خانه پیدا کند.

فرمامنده کل ارتش با تأکید بر اینکه ملت ما به خوبی ضرورت توان دفاعی بازدارنده را می دانند و با تمام وجود ایستاده اند، تصریح کرد: ملت ما می دانند که برای جلوگیری از ورود دزد باید دیوارهای بلند بسازند، امروز هم هیچ کسی در دنیا شک ندارد که دزدترین و سر گردنه بگیر ترین کشور دنیا آمریکاست. پس ملت ما می گویند باید دیوار های دفاعی کشور را بلندتر بسازیم و در این مسیر از هیچ دزدی اجازه نمی گیریم.

وی افزود: ملت ما، ملت عظیم و فهیمی هستند و در طول این ۴۰ سال نشان دادند هر زمان دشمنان نیاز به پاسخ و تو دهنی دارند محکم تر و با شکوه تر از گذشته وارد عرصه شده اند و پاسخ زیاده خواهی های دشمنان را داده اند.

امیر موسوی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال هنوز ملت ایران را نشناخته اند؛ ملت ایران ملتی بصیر و آگاه است که خوب و بد خودش را خوب تشخیص می دهد.امیر موسویمنبع: مهر مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع رسانی خود را در این رابطه انجام می دهد.

مهر

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *