اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

امینی زاده : از سرمایه‌گذاران حوزه فرهنگی و هنری حمایت می‌کنیم/ایجاد پردیس سینمایی در بندرعباس یک ضرورت است+فیلم

شهردار بندرعباس گفت: یکی از مهم ترین موضوعات در جامعه ما موضوع فرهنگی است که عناصر مختلفی می تواند در این موضوع اثر گذار باشندکه یکی از این عناصر موضوع بسیار ارزشمند و به روز فیلم و سینما است.

بازخبر /شهردار بندرعباس گفت: یکی از مهم ترین موضوعات در جامعه ما موضوع فرهنگی است که عناصر مختلفی می تواند در این موضوع اثر گذار باشندکه یکی از این عناصر موضوع بسیار ارزشمند و به روز فیلم و سینما است.

عباس امینی زاده در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، عنوان کرد: قطع به یقین وجود سینماهای مختلف و اجرای فیلم‌های متفاوت، در جهت تقویت بنیه فرهنگی می تواند کمک بسیار ارزنده‌ای در تقویت و توسعه فرهنگ بندرعباس مردم باشد.

وی ادامه داد: هرموقع فرصتی باشد به تماشای فیلم های به روز می نشینم چرا که معتقدم با هنر می شود موضوعات فرهنگی را تقویت کرد و توسعه داد.

امینی زاده در رابطه با جشنواره، عنوان کرد: برگزاری جشنواره ها و اجرای فیلم های مختلف می تواند زمینه خوبی برای ارائه  برنامه ها و فیلم های مختلف در حوزه هنری در بندرعباس باشد.

وی در خصوص لزوم ایجاد پردیس های سینمایی در بندعباس، بیان کرد: باید بنیه های هنری را تقویت و بستر سازی کنیم که مردم بتوانند از امکانات فرهنگی و هنری استفاده بیشتری کنند و ایجاد پردیس سینمایی می‌تواند در این امر موثر باشد.

امینی زاده در پایان گفت: شهرداری بندرعباس با تمام توان آماده همکاری و حمایت از سرمایه گذاران در حوزه فرهنگی و هنری است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *