اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

فرافکنی علینژاد درباره سرنوشت دختران فریب‌خورده ایرانی

مسیح علینژاد که مدت هاست با دلارهای اهدایی آمریکا زنان ایرانی را به انتشار عکس های بی حجاب در فضای مجازی تشویق می کند، در پاسخ به سوالی درباره مسئولیت وی در قبال برخوردهای قضایی و زندانی شدن این زن ها، به فرافکنی پرداخته و به جای پاسخگویی، به رسانه های ضدانقلاب حمله کرد.

بازخبر / مسیح علینژاد که مدت هاست با دلارهای اهدایی آمریکا علیه حجاب کمپین به راه انداخته و زنان ایرانی به برداشتن حجاب و انتشار عکس های بی حجاب در فضای مجازی تشویق می کند، در پاسخ به سوالی درباره مسئولیت وی در قبال برخوردهای قضایی و زندانی شدن این زن ها، به فرافکنی پرداخته و به جای پاسخگویی، به رسانه های ضدانقلاب حمله کرد.

موضوعی که در جدل میان علینژاد و عوامل شبکه ماهواره ای بی پاسخ ماند، سرنوشت زنان و مردانی است که با وعده های پوچ و پوشالی این افراد، اقدام به فعالیت های غیرقانونی می کنند.

برخی از تحلیلگران، فعالیت‌های مسیح علی‌نژاد در فضای مجازی برای تحریک زنان به شکستن قوانین جمهوری اسلامی ایران را در راستای برنامه‌ریزی‌های دولت آمریکا برای اجرای براندازی نرم در ایران عنوان می‌کنند.

اقداماتی که با بی توجهی زنان ایرانی مواجه شد، تا جایی که علینژاد اقدام به دزدی تصاویر زنان ایرانی و انتشار ا«ها رد کمپین خود کرده که با شکایت برخی کاربران همراه بود.

در ادامه علینژاد برای حفظ منابع مالی خود، چند دختر ایرانی را فریب داده و آنها را به کشف حجاب در خیابان انقلاب تحریک کرد و با انتشار تصاویر آنها، مدعی شد که کمپین او همچنان زنده و پویاست!

علینژاد که سال هاست در آمریکا زندگی می کند، بنابر اسنادِ موجود در وب‌سایتی که به انتشار اطلاعات درباره دولت آمریکا  اختصاص دارد چند قرارداد به ارزش بیش از ۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا منعقد کرده است.

مطابق اطلاعات منتشر شده در سایت www.insidegov.com مسیح علی‌نژاد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قرارداد با «شورای مدیران خبررسانی» (مشهور به «BBG») وابسته به دولت آمریکا منعقد کرده است.

شورای مدیران خبررسانی (BBG)، سازمانی مشتمل بر تمامی آژانس‌های خبری دولت آمریکا است که «صدای آمریکا»، «رادیو فردا»، «رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی» زیر نظر آن فعالیت می‌کنند.

این سه سند قراردادهایی هستند که بین «شورای مدیران خبررسانی» به عنوان کارفرما و «مسیح علی‌نژاد» به عنوان کارپذیر منعقد شده است.

به گزارش فارس، در اولین قرارداد، کارفرما (BBG) موظف به پرداخت ۶۱,۲۵۰ دلار به «مسیح علی‌نژاد» در ازای ارائه خدمات به عنوان مجری، نویسنده و گزارشگر برای بخش فارسی «صدای آمریکا» در بازه زمانی «۲۷ مه ۲۰۱۵» تا «۳۰ سپتامبر۲۰۱۶»  (۶ خرداد ۱۳۹۴ تا ۹ مهر ۱۳۹۵) موظف شده است.

قرارداد دوم، پرداخت ۸۵,۶۰۰ دلار به کارپذیر در ازای وظائف فوق‌الذکر را شامل می‌شود. مدت این قرارداد از ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۰ تیر ۱۳۹۵ تا ۹ تیر ۱۳۹۷) است.

قرارداد سوم نیز با پرداخت ۸۵,۶۰۰ دلار به علی‌نژاد در ازای کار از تاریخ ۱ جولای ۲۰۱۶ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ (۱۱ تیر ۱۳۹۵ تا ۹ شهریور ۱۳۹۶) موافقت شده است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *