اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دلایل عدم اعلام فراخوان جشنواره بین‌المللی «کاریکاتور» آیات/ جشنواره سال آینده اجرایی می‌شود

معاون اداره تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به دلایل عدم اعلام فراخوان جشنواره بین‌المللی «کاریکاتور» آیات، گفت: برگزاری این جشنواره به ستاد واگذار شده اما به دلیل عدم وصول بودجه، امکان اعلام فرخوان آن را نداریم.

بازخبر / با وجود اینکه حدود یک ماه‌ تا پایان سال بیشتر باقی نمانده، اما هنوز فراخوان جشنواره بین‌المللی «کاریکاتور» از سوی معاونت قرآن و عترت ارشاد اعلام نشده است و خبری از اعلام فراخوان این جشنواره نیست.

بر همین اساس، علی تن معاون اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری جشنواره‌های آیات، اظهار داشت: امسال برگزاری ۱۱ جشنواره قرآنی «آیات» در دستور کار معاونت قران و عترت ارشاد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون فراخوان ۱۰ جشنواره «آیات» در رشته‌های مختلف توسط اداره ارشاد استان‌های مجری اعلام شده است، افزود: برخی از رشته‌های جشنواره آیات با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان دادند و مراسم اختتامیه برخی دیگر از رشته‌های این جشنواره تا پایان سال برگزار می‌شود.

تن با اشاره به عدم اعلام فراخوان جشنواره بین‌المللی آیات در رشته کاریکاتور، گفت: مسئولیت برگزاری این جشنواره به ستاد واگذار شده اما با توجه به اینکه هنوز اعتبارات ارشاد نهایی و وصول نشده است، امکان اعلام فراخوان این جشنواره را نداریم.

معاون اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد عدم تخصیص بودجه را اصلی‌ترین دلیل اعلام نشدن فراخوان جشنواره بین‌المللی کاریکاتور عنوان کرد و افزود: با توجه به برگزاری این رشته از جشنوراه آیات به صورت بین‌المللی، نمی‌توانیم بدون تخصیص اعتبارات آن را اجرایی کنیم بر همین اساس همچنان در انتظار بودجه هستیم.

وی با بیان اینکه سعی داریم فراخوان جشنواره آیات در رشته کاریکاتور را تا پایان سال اعلام کنیم، گفت: همه مراحل و برنامه‌ریزی‌ها نهایی شده است و پس از وصول بودجه فراخوان اعلام می‌شود و ما سعی داریم فراخوان جشنواره تا پایان سال اعلام شود در غیر این صورت فراخوان این جشنواره سال آینده اعلام خواهد شد.

تن با اشاره به اینکه روند برگزاری جشنواره آیات در رشته کاریکاتور در هر صورت سال آینده اجرایی می‌شود، خاطر نشان کرد: معرفی برترین‌ها و مراسم اختتامیه این جشنواره در سه ماهه اول یا دوم سال آینده برگزار می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *