چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

بازدید مشاور وزیر ورزش از پروژه‌های ورزشی خیر ساز در هرمزگان

مشاور وزیر ورزش و دبیر مجمع خیّرین ورزشی کشور در سفر به هرمزگان از پروژه‌های ورزشی خیرساز در بخش مرکزی هرمزگان بازدید کرد.

 بازخبر، بهروز منتقمی‌ عصر امروز در سفر به استان هرمزگان و شهر بندرعباس از روند اجرای چند پروژه ورزشی که به همت خیرین در بخش مرکزی شهرستان بندرعباس ساخته می‌شود، بازدید و راه‌های تکمیل سریع‌تر این پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار کشور با حضور در روستای چاهو از توابع شهرستان بندرعباس از پروژه ساخت سالن ورزشی این روستا که با صرف هزینه‌ ۴۵۰ میلیون تومان پیشرفت قابل‌توجهی داشته و توسط خیرین این روستا تأمین اعتبار شده، بازدید و در دیدار با خیرین ورزش‌یار این منطقه برای تکمیل آن و سهم وزارت ورزش و جوانان در این زمینه بحث و گفت‌وگو کرد.

این مسؤول همچنین با حضور در دیدار نهایی میان دو تیم فوتبال محلی، جوایز تیم‌های برگزیده رقابت‌های بین‌روستایی را نیز به تیم برنده اهدا کرد.

وی همچنین با حضور در روستای جمال احمد از پروژه ساخت ورزشگاه این روستا که توسط خیرین در حال انجام است، بازدید و در جمع مردم این روستا با اشاره به توجه ویژه دولت یازدهم به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سراسر کشور بخصوص در حوزه ورزش، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان در کشور رتبه سوم را در زمینه مشارکت خیرین در اجرای پروژه‌های ورزشی دارد و تکمیل ورزشگاه روستای جمال احمد که به همت خیرین پیشرفت بسیار خوبی داشته در اولویت اقدام قرار خواهد گرفت.

منتقمی همچنین قرار است تا فردا از پروژه‌های خیرساز در جزیره قشم بازدید کند.

به گزارش فارس، بیش از ۸۰ میلیارد ریال پروژه ورزشی خیرساز در استان هرمزگان در دست ساخت است که کمک وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل این پروژه‌ها و اتخاذ تدابیری برای تکمیل سریع‌تر این پروژه‌های ضروری است.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *