آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
در ٢٢بهمن تماشايي؛

جوانان ثابت کردند که برای حفظ انقلاب اسلامی همیشه در صحنه خواهند بود

همزمان با سراسر کشور، مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور غرورآفرین جوانان خانه شهریاران جوان، در شهر تهران برگزار شد.

بازخبر /  به گزارش روابط عمومی خانه شهریاران جوان، مراسم باشکوه و دشمن شکن راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن هم صدا با سراسر کشور در شهر تهران برگزار شد.
پایگاه شهریاران انقلابی واقع در خیابان انقلاب،حد فاصل خیابان دوازده فروردین و فخر رازی با برنامه های خلاقانه میزبان مردمانی بود که به پای انقلابشان مانده اند و هرساله آن را جشن میگیرند .
محمد ابویی مدیرعامل خانه شهریاران جوان با بیان این که در ٢٢بهمن تماشایی، ما شاهد حضور چشمگیر مردم و بالاخص جوانان بودیم، گفت: جوانان ثابت کردند که اختلاف سلیقه ها و فرهنگ ها، مانع دفاع از انقلاب و آرمان هایش نیست.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان دهه های ٧٠ و ٨٠، با شور و شوق در راهپیمایی شرکت کردند و ثابت کردند برای حفظ کشورشان، تمام قد می ایستند. اما از سوی دیگر مسئولان نیز باید دغدغه های این قشر را بشنوند و برایشان تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.
ابویی تاکید کرد: مسئولان باید فاصله خود را با جوانان به حداقل برسانند و در اداره کشور از پتانسیل و نیروی خلاق و ابتکارشان بیش از قبل بهره ببرند.

هم چنین حجت نظری عضو شورای شهر تهران نیز با حضور در غرفه خانه شهریاران جوان ضمن بازدید از ورکشاپ نقاشی با عنوان “جوانان حافظ کشور” و با اشاره به میثاق نامه جوانان انقلابی گفت: میثاق نامه جوانان با خلاقیت و نوآوری طراحی شده و ضمن جذابیت بصری ثابت می کند که جوانان با هر نگرش و سلایقی به پای حفظ انقلاب تمام قد می ایستند.

این عضو شورای شهر بعد از آشنایی با کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک ضمن پیوستن به کمپین و حمایت از آن ،این نوع فعالیت ها را بسیار کاربردی و موثر خواند و گفت :تاثیر گزارترین اتفاقات توسط شبکه های اجتماعی رقم می خورد و مسئولین می بایست حمایت خود را از خانه شهریاران جوان و چنین جوانان خلاقی بیشتر کنند.

لازم به ذکر است ورک شاپ نقاشی« جوانان حافظان کشور »که به همت اعضای کانون نقاشان خانه شهریاران جوان برپاشده بود از دیگر بخش های جذاب فعالیت های جوانان در یوم الله ۲۲ بهمن بود که شور انقلابی جوانان را با هنر به زیبایی در هم آمیختند .

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *