اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

امیری : بندرعباس می تواند به مرکز ورزشهای ساحلی ایران تبدیل شود / باید به تفریح و شادی مردم اهمیت داد

بندرعباس می تواند به بزرگترین شهر ساحلی و گردشگری ایران تبدیل شود .

بازخبر / عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بندرعباس می تواند به بزرگترین شهر ساحلی و گردشگری ایران تبدیل شود . هنوز ظرفیت های زیادی در این شهر وجود دارد و بدنبال آن می توان فضای تفریحی مناسبی را در این شهر در اختیار مردم قرار گذاشت . امااستفاده از این ظرفیت ها نیازمند همکاری سایر دستگاههای اداری و دولتی است. .
آبتین امیری گفت : باید به شادی و تفریحات سالم اجتماعی و نشاط مردم اهمیت داد . در زندگی آپارتمان نشینی فعلی گسترش محیط های تفریحی در سطح شهر اهمیت زیادی دارد . گسترش فضاهای تفریحی آرامش و نشاط اجتماعی را به همراه دارد و این امر باید دغدغه همیشگی شهرداری باشد .

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : آزاد سازی احیاء سواحل بندرعباس خصوصا در غرب محله سورو تحول مناسبی برای ایجاد یک محیط تفریحی سالم و ساحلی ایجاد است .
ما در شورا از این آمادگی لازم برخوردار هستیم تا بودجه مناسبی را برای احداث دهکده ورزش های ساحلی تصویب کنیم .
تحقق این امر نیازمند همکاری دیگر دستگاه ها و آزاد سازی. و واگذاری زمین در نزدیکی ساحل به شهرداری است .
در واقع به نهادهایی که در نزدیکی ساحل اراضی را تملک کرده اند باید گفت : زمین از شما ، ساخت و آبادانی از ما . چرا که انجام کارهای بزرگ بدون همکاری متقابل و همه جانبه امکان پذیر نیست .

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *