ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نوبخت:امروز جمهوری اسلامی ایران نقطه ثبات منطقه است/وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران نقطه ثبات منطقه است، تصریح کرد: همان کشوری که صدام از آن به ما حمله کرد امروز شاهد هستیم بقای آن کشور به مدیریت و سرداری یکی از سرداران ایران اسلامی وابسته و امنیتش برقرار است.

بازخبر /  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران نقطه ثبات منطقه است، تصریح کرد: همان کشوری که صدام از آن به ما حمله کرد امروز شاهد هستیم بقای آن کشور به مدیریت و سرداری یکی از سرداران ایران اسلامی وابسته و امنیتش برقرار است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، محمد باقر نوبخت در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن بندرعباس، افزود: دهه فجر امسال مصادف با حزن شیعیان در ایام فاطمیه است و در ابتدا به مردم متدین و اهل بیت دوست هرمزگان تسلیت می گویم.

وی با تبریک روز ۲۲ بهمن روز خجسته تاریخ ایران، تصریح کرد: از دوران کودکی به استان هرمزگان عشق می ورزیدم و به دنبال فرصتی بودم که همواره از مهمان نوازی و خونگرمی مردم استان تقدیر کنم و با وجود دعوت از سوی استان آذرباییجان شرقی به دعوت مردم هرمزگان جهت راهپیمایی در روز ۲۲ بهمن لبیک گفتم و به بندرعباس آمدم.

نوبخت با اشاره به اینکه چهلمین سال از انقلاب اسلامی را امروز آغاز کردیم و با وجود تمام مشکلاتی از قبیل وجود سه میلیون بیکار در کشور و تنگی معیشت برخی از شهروندان، آنچه همچانان استوار پابرجاست نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: در نیمه قرن بیستم انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت، در شرایطی که تفکر کمونیسم از یک سو و لیبرال دمکوراسی از سوی دیگر حاکم بر جهان بود و در آن زمان هر کشوری اقدامی می کرد یا از سوی آمریکا یا شوروی علیه کشور دیگر حمایت می شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این قدرت ها تلاش می کردند از طریق کودتاها کشورها را تحت سلطه خود در بیاورند، اضافه کرد: در چنین شرایطی خبر بردند که یک روحانی، یک سید و یک مرجع متفاوت از آن دو وعده قدرت ها سخن از یک شیوه دیگری از حکومت و دولت تحت عنوان اسلام و جمهوری اسلامی می گوید.

نوبخت ادامه داد: برخلاف گذشته که یا آمریکا به کشوری کمک می کرد علیه شوروی و یا شوروی علیه آمریکا به پا خیزد اینک هر دو قدرت علیه امام خمینی(ره) برخاستند و تلاش داشتند امام راحل به کشور بازگشت، حکومتی تشکیل نشود اما امام خمینی(ره) آمد تا با زبان مردم سالاری و تأکید بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و تکیه بر انتخاب و رأی مردم در انتخابات ۱۲ فروردین مبنی بر حکومت جمهوری اسلامی ایران این نظام را شکل داد که بالاترین نشان نظام مردم سالاری است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه امام راحل تا از صندوق رأی مردم نظام جمهوری اسلامی ایران بیرون نیامد حکومتی تشکیل نداد بلکه اتکایش به خواست و انتخاب مردم بود، عنوان کرد: هنوز مدتی از تشکیل نظام نگذشته بود که دنیا دست به ترورهای هوشمندانه در کشور زد و یکسال و نیم در این شرایط ترورها گذشت و جنگی بزرگ بر انقلاب اسلامی نوپا تحمیل کردند تا مغزهای انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

وی اضافه کرد: سلام بر شهیدان، رزمندگان،سپاهیان، بسیجیان و مردم ولایتمدار که در این جنگ نابرابر مقاومت کردند اما در تیرماه سال ۶۰ دشمن بازهم موج دوم ترور را آغاز کرد و آن ها پس از مغزها به دنبال زبان انقلاب اسلامی بودند.

نوبخت وحدت آحاد ملت ایران را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: هر موقع جدایی و اختلاف در بین مسئولین رخ داد، دشمنان به دنبال روزنه و نفوذ بودند اما هیچگاه موفق نبودند.

وی با بیان اینکه پس از مغزها، زبان ها این بار به سراغ ترور دست های انقلاب اسلامی “شهید رجایی و باهنر” رفتند، افزود: آن ها به این موضوع هم بسنده نکرده و در خیابان ها و کوچه ها، جوی های خون راه انداختند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران نقطه ثبات منطقه است، تصریح کرد: همان کشوری که صدام از آن به ما حمله کرد امروز شاهد هستیم بقای آن کشور به مدیریت و سرداری یکی از سرداران ایران اسلامی وابسته و امنیتش برقرار است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با سختی های زیاد مقاومت کردیم و چه سختی هایی که بر مردم ایران اسلامی گذشت، اظهار کرد: اکنون بسیاری به جمهوری اسلامی ایران ایمان دارند و معتقدند تنها نظام مستقل جهان، ایران اسلامی است که مردمش به رهبر معظم خود عاشقانه عشق می ورزند و همواری به ندای او لبیک گفته اند و تمام قد پشتیبانش هستند.

نوبخت با اشاره به اینکه به رغم تمامی مشکلات این سال ها ملت دست از حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران برنداشت، اضافه کرد: پس از جنگ برای انتقام از ملت ایران که پس از ویرانی بمب ها به دنبال سازندگی کشورش بود، تحریم های ناجوانمردانه روا داشتند و به بهانه برخورداری مردم از انرژی هسته ای علاوه بر تحریم اقتصادی، تحریم های هوشمندانه دیگری بر جمهوری اسلامی ایران وارد کردند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه صندوق بین المللی پول، جمهوری اسلامی ایران را هجدهمین قدرت اقتصادی جهان دانست و عنوان کرد: با تمامی تلاشی که دشمنان از خود نشان دادند، بازهم نتوانستند راهی به جایی ببرند و اکنون جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به حرکت خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز این ملت، جمهوری اسلامی ایران را در جهان سرفراز کرد، ادامه داد: براساس اطلاعات مستخرج از پایگاه استنادی ISI در بین قدرت های بزرگ تولید علم در جهان، جمهوری اسلامی ایران در رتبه نوزدهم و در منطقه در رتبه اول قرار دارد و این چیزی جز قدرت و ایستادگی و تلاش ملت ایران نبوده است.

نوبخت با بیان اینکه آمریکا جنایتکاری است که در همین خلیج فارس جوانان و کودکان مان را پر پر کرد، افزود: آمریکایی ها در آخرین گزارش جهانی خود در هشت آیتم و مولفه های مختلف، جمهوری اسلامی ایران را چهاردهمین قدرت بزرگ جهان و در منطقه در رتبه نخست برشمردند و این موضوع جز با پایمردی مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری محقق نمی شد.

وی در پایان گفت: به طور حتم و در سایه رهبری مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران موفق خواهیم شد که انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی اش حضرت مهدی موعود(عج) تقدیم کنیم و همانطور که از تمامی گردنه ها عبور کردیم بازهم عبور خواهیم کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *