اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

آمار منحصر به فرد سرخ‌پوشان در خارج از خانه

پرسپولیس با معدل ۲٫۶۶ امتیاز در بازی های خارج از خانه عنوان بهترین تیم مهمان لیگ هفدهم را در اختیار دارد.

بازخبر / پرسپولیس با معدل ۲٫۶۶ امتیاز در بازی های خارج از خانه عنوان بهترین تیم مهمان لیگ هفدهم را در اختیار دارد.

شاگردان برانکو موفق شدند در دوازدهمین دیدار خود که به عنوان مهمان به میدان می روند ۳ امتیاز دلچسب دیگر کسب کنند تا بهترین تیم مهمان این فصل باشند. سرخپوشان با دو گل علیپور و احمدزاده میزان خود را ۳ بر صفر شکست دادند تا جمع امتیازات خود را به ۵۴ برسانند.

پرسپولیسی ها تا پایان هفته بیست و دوم در ۱۲ دیدار به عنوان مهمان به میدان رفته اند که حاصل کار آنها ۱۰ برد و ۲ تساوی بوده است. شاگردان برانکو با ۳۲ امتیاز از این ۱۲ بازی معدل ۲٫۶۶ امتیاز را برای هر بازی ثبت کرده اند و از این حیث بهترین تیم مهمان لیگ هفدهم تا اینجای کار به شمار می روند.

سرخپوشان که در این فصل به ترتیب در مصاف با تراکتورسازی، نفت تهران، گسترش فولاد، استقلال خوزستان، سایپا، پارس جنوبی جم، سپید رود، فولاد، سیاه جامگان، پیکان و صنعت نفت تیم مهمان بودند، موفق شدند با کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شوند. آنها مقابل سپاهان با تساوی ۲ بر ۲ و در برابر فولاد خوزستان با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.

شاگردان برانکو در این ۱۲ دیدار ۲۵ گل به ثمر رسانده و تنها ۶ گل دریافت کرده و در این ۷ دیدار موفق به ثبت کلین شیت شده اند.

ورزش سه

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *