اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
حاشیه دربی ۸۳

درهای ورزشگاه زودتر از موعد مقرر باز شد/ کری بزرگ‌ترین پرچم‌ باشگاهی قبل از آغاز دربی!

با وجود اینکه اعلام شده بود درهای ورزشگاه برای دربی ۸۳ از ساعت ۱۲ باز خواهد شد اما به دلیل استقبال زود هنگام شهرستانی‌ها درهای ورزشگاه زودتر از موعد مقرر دقایقی پیش باز شد

بازخبر/ با وجود اینکه اعلام شده بود درهای ورزشگاه برای دربی ۸۳ از ساعت ۱۲ باز خواهد شد اما به دلیل استقبال زود هنگام شهرستانی‌ها درهای ورزشگاه زودتر از موعد مقرر دقایقی پیش باز شد.

* صف‌های طولانی پشت باجه‌های بلیت فروشی از نکات قابل توجه صبح برگزاری دربی ۸۳ است.

*مراقبان نامحسوس برای جلوگیری از فروش بلیط بازار سیاه و متفرقه در ورزشگاه حضور دارند.

*هواداران هر دو تیم از کرمانشاه، گیلان، دزفول، اندیمشک، قائمشهر، تبریز و … با پلاک‌های ماشین‌های این شهرها پشت در استادیوم هستند.

*ورود پرچم فروش‌ها به داخل استادیوم ممنوع شد.

*هواداران استقلال در این دربی هم پیراهن‌های فرهاد مجیدی را بر تن دارند.

*طرفداران پرسپولیس از روز گذشته پرچم بزرگی را تهیه کرده‌‌اند که به گفته خودشان این پرچم بزرگترین پرچم هواداری باشگاهی در خاور میانه است.

*از سوی دیگر استقلالی‌ها دیروز پرچمی را با شماره ١٠ علیرضا منصوریان رنگ آمیزی کرده‌اند که آنها هم مدعی هستند این پرچم بزرگ‌ترین پرچم طرفداری در ایران است. قرار است طی هماهنگی صورت گرفته با یگان ویژه این دو پرچم به روی سکوها منتقل شود.

* کری‌خوانی هواداران سرخابی پشت گیت‌های ورود به جایگاه‌ها با شمارش ۴ و ۶ نیز بسیار جالب است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *