اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
برانکو:

نفت آبادان سخت می‌بازد/ گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: احترام زیادی برای تیم نفت آبادان قائل بودیم چراکه سال گذشته به این تیم باختیم و در جام حذفی ما را حذف کرد؛ صنعت نفت تیمی است که سخت می‌بازد.

بازخبر / از آبادان، برانکو ایوانکویچ امشب پس از پیروزی تیمش در برابر نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: از این برد خیلی خوشحالم و بیشتر از نتیجه از نحوه بازی تیمم خوشحال هستم.

وی افزود: ما احترام زیادی به تیم نفت آبادان قائل بودیم چراکه سال گذشته به این تیم باختیم و در جام حذفی ما را حذف کرد، صنعت نفت تیمی است که سخت می‌بازد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصریح کرد: این برد نتیجه بسیار خوبی برای ما پیش از مصاف در لیگ قهرمانان آسیا بود و روز سه‌شنبه اولین بازی را با روحیه بالا در این مسابقات انجام می‌دهیم، ضمن اینکه این پیروزی یک گام بزرگ به‌سوی قهرمانی در لیگ بود.

ایوانکویچ عنوان کرد: از این به بعد کار فشرده‌ای داریم و هر چهار روز یک‌بار باید بازی کنیم، در لیگ قهرمانان آسیا هم‌بازی داریم، البته نیمکت خیلی خوبی داریم و خوشحالم که کمال کامیابی‌نیا هم به شرایط بازی برگشته است.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر آنالیز تیم صنعت نفت، یادآور شد: ما همه تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم، مسابقه این تیم مقابل فولاد را هم دیدیم و نقاط ضعف را به بازیکنان گفتیم اما درنهایت این بازیکنانمان هستند که کار خود را در زمین اجرا می‌کنند پرسپولیس فقط به دنبال دیدگاه و فلسفه بازی خودش است.

وی در پاسخ به این سؤال که مسلمان از نوراللهی آماده‌تر بود اما از او استفاده نشد، عنوان کرد: شما از کجا می‌دانید نوراللهی آماده نیست؟ آیا شما در تیم ما آدم دارید که در مورد این مسائل به شما گزارش می‌دهد؟ ما مدام در تمرین هستیم و نوراللهی با ما به‌طور مداوم تمرین کرده است در هر بازی به او فرصت می‌دهیم و خوشحالیم که به جمع ما برگشته است، من تصمیم گرفتم نوراللهی بازی کند، ما سیامک نعمتی را هم داریم و در شرایط خوبی قرار دارد.

برانکو در پایان در واکنش به تبریک خبرنگاران بابت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم ما هنوز قهرمان نشده است اما گام بلندی برای رسیدن به قهرمانی برداشتیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *