آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
برانکو:

نفت آبادان سخت می‌بازد/ گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: احترام زیادی برای تیم نفت آبادان قائل بودیم چراکه سال گذشته به این تیم باختیم و در جام حذفی ما را حذف کرد؛ صنعت نفت تیمی است که سخت می‌بازد.

بازخبر / از آبادان، برانکو ایوانکویچ امشب پس از پیروزی تیمش در برابر نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: از این برد خیلی خوشحالم و بیشتر از نتیجه از نحوه بازی تیمم خوشحال هستم.

وی افزود: ما احترام زیادی به تیم نفت آبادان قائل بودیم چراکه سال گذشته به این تیم باختیم و در جام حذفی ما را حذف کرد، صنعت نفت تیمی است که سخت می‌بازد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصریح کرد: این برد نتیجه بسیار خوبی برای ما پیش از مصاف در لیگ قهرمانان آسیا بود و روز سه‌شنبه اولین بازی را با روحیه بالا در این مسابقات انجام می‌دهیم، ضمن اینکه این پیروزی یک گام بزرگ به‌سوی قهرمانی در لیگ بود.

ایوانکویچ عنوان کرد: از این به بعد کار فشرده‌ای داریم و هر چهار روز یک‌بار باید بازی کنیم، در لیگ قهرمانان آسیا هم‌بازی داریم، البته نیمکت خیلی خوبی داریم و خوشحالم که کمال کامیابی‌نیا هم به شرایط بازی برگشته است.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر آنالیز تیم صنعت نفت، یادآور شد: ما همه تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم، مسابقه این تیم مقابل فولاد را هم دیدیم و نقاط ضعف را به بازیکنان گفتیم اما درنهایت این بازیکنانمان هستند که کار خود را در زمین اجرا می‌کنند پرسپولیس فقط به دنبال دیدگاه و فلسفه بازی خودش است.

وی در پاسخ به این سؤال که مسلمان از نوراللهی آماده‌تر بود اما از او استفاده نشد، عنوان کرد: شما از کجا می‌دانید نوراللهی آماده نیست؟ آیا شما در تیم ما آدم دارید که در مورد این مسائل به شما گزارش می‌دهد؟ ما مدام در تمرین هستیم و نوراللهی با ما به‌طور مداوم تمرین کرده است در هر بازی به او فرصت می‌دهیم و خوشحالیم که به جمع ما برگشته است، من تصمیم گرفتم نوراللهی بازی کند، ما سیامک نعمتی را هم داریم و در شرایط خوبی قرار دارد.

برانکو در پایان در واکنش به تبریک خبرنگاران بابت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم ما هنوز قهرمان نشده است اما گام بلندی برای رسیدن به قهرمانی برداشتیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *