ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

افتتاح ساختمان ناحیه دو منطقه یک شهرداری بندرعباس

مردم بعنوان رکن اصلی این انقلاب باید به مطالباتشان برسند و خدمت رسانی به مردم وظیفه اصلی مردم است.

بازخبر / مهندس پویافر، فرماندار بندرعباس در آیین افتتاح ساختمان ناحیه دو شهرداری منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت : خدارا شاکر هستیم که در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند، توانسته ایم خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم، مردم بعنوان رکن اصلی این انقلاب باید به مطالباتشان برسند و خدمت رسانی به مردم وظیفه اصلی مردم است

وی بیان کرد : راه اندازی اینگونه ساختمانها باعث خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شهر و محلات خواهد بود، هرچند باز هم باید مسئولین تلاش بیشتری کنند تا مردم به مطالباتشان برسند. همچنین تشکر ویژه از شهردار بندرعباس و معاونینشان به این علت که بخوبی توانسته اند به مردم شهر خدمات رسانی خوبی انجام دهند.

پویافر ادامه داد : شهرداری برای توسعه شهر و زیرساخت‌های شهری باید با همه دستگاهها تعامل خوبی داشته باشد و شایان ذکر است بدون همکاری همه دستگاهها توسعه شهری امکان پذیر نخواهد بود.

دکتر امینی زاده شهردار محترم بندرعباس در آیین افتتاح ساختمان ناحیه دو منطقه یک شهرداری بندرعباس ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر و تشکر از مهندس پویافر(فرماندار بندرعباس) و اعضاء محترم شورای شهر، بیان کرد : خوشبختانه با حمایت همه عزیزان شاهد اتفاقات خوبی در شهر هستیم، ما معتقدیم اگر قرار است شاهد توسعه شهر باشیم باید مشارکت مردمی را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی در خصوص افتتاح این ساختمان گفت : کار بسیار خوبی از طرف شهرداری منطقه یک صورت گرفته است ، لذا زمانی که هدف خدمت رساندن به شهروندان است باید زیرساختهای شهرداری هارا توسعه داد، همچنین با ایجاد اینگونه ساختمانها، دسترسی مردم محلات به مسئولین شهرداری آسانتر خواهد شد و باید به مخمدس ارجمند و همکارانشان تبریک گفت.

در آیین افتتاح این ساختمان، مهندس ارجمند ( شهردار منطقه یک بندرعباس) بیان کرد ؛ اصلاح ساختاری و اصلاح فضاها در دستور کار قرار گرفته بود که بتوانیم خدمات دهی بیشتری به شهروندان ارائه دهیم.

در این بیش از ۴۰ پروژه در منطقه یک افتتاح خواهیم کرد و این پروژه ها را تقدیم شهروندان عزیز خواهیم کرد.

خانم مهندس شکوفه شهابی پور ( شهردار ناحیه دو منطقه یک شهرداری بندرعباس) نیز در این آیین افتتاح گفت : خوشحالم که جناب دکتر امینی زاده شهردار بندرعباس به مدیریت خانمها اعتماد ویژه ای دارند، و امیدوار هستم بتوانیم در این ناحیه خدمت رسانی خوبی به شهروندان و مردم این منطقه انجام دهیم.

شایان ذکر است افتتاح ساختمان ناحیه دو شهرداری منطقه یک بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال توسط فرماندار و شهردار بندرعباس افتتاح گردید.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *