اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

تقاطع غیر همسطح حضرت ولی عصر(ع) بندرعباس توسط رحمانی فضلی، وزیر کشور افتتاح شد

این پروژه از پروژه های شاخص شهرداری بندرعباس است که اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال
‎شامل تملک. ، احداث و فضای سبز می باشد

بازخبر / رحمانی فضلی ،وزیر کشور در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح ولی عصر(ع) گفت : ضمن تشکر از استاندار هرمزگان و شهردار بندرعباس بابت افتتاحات شهرداری و خدمات رسانی به مردم شهر بیان کرد : یکی از اهدافم از سفر به هرمزگان بررسی وضع موجود جزایر استان است و طبق دستور آقای رئیس جمهور به دنبال حل مشکلات مردم جزایر جنوبی خواهیم بود.

ملت ایران همت بزرگی انجام دادند و انقلابی بزرگ را با رهبری ولی فقیه شکل دادند، هرچند دشمنان قسم خورده ایران همواره در فکر ضربه زدن به مردم و کشور ما هستند ولی با ایمان ملت و رهنمودهای رهبری فرزانه هیچ گاه موفق نبوده و نخواهند بود. همچنین یک مسئله مهمی که همه به آن اذعان دارند، این است که ؛ حمله به ایران امری غیر ممکن است

عباس امینی زاده ضمن خوشامدگویی به وزیر کشور و تشکر از دکتر همتی استاندار استان هرمزگان و تشکر ویژه از اعضاء محترم شورای شهر بابت حمایتهای همه جانبه از وی با گرامی داشتن نام و یاد شهدای شهر بندرعباس بیان کرد ؛ حدود ۱۲۷ پروژه را در دهه فجر افتتاح خواهیم کرد و اعتبار این پروژه ها بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان می باشد.

امینی زاده تصریح کرد ؛ با توجه به توریستی بودن شهر بندرعباس در احداث پروژه هایی که خدمت رسان به مسافران شهر باشند نیز در دستور کارمان قرار داده ایم.

 

 

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *