آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تمایل سرمایه گذاران برای استقرار در شهرکهای صنعتی

مهندس سید امیر امیرزاد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران درخصوص پروژه های دهه مبارک فجر بیان کرد : ارتباط این شرکت با اصحاب رسانه باید بیشتر باشد، چرا که خبرهای مثبت خوبی در شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان وجود دارد و رسانه ها با قلم مناسب میتوانند امید بخشی خوبی به جامعه بدهند.

بازخبر / مهندس سید امیر امیرزاد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران درخصوص پروژه های دهه مبارک فجر بیان کرد : ارتباط این شرکت با اصحاب رسانه باید بیشتر باشد، چرا که خبرهای مثبت خوبی در شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان وجود دارد و رسانه ها با قلم مناسب میتوانند امید بخشی خوبی به جامعه بدهند.

وی افزود : در دهه فجر ۲۰ طرح را آماده افتتاح داریم حتی طرحهایی که سالها تعطیل بودند و با پیگری ها و تامین مالی مجدد فعال شدند، ضمن آنکه این ۲۰ طرح موجب اشتغال ۲۶۲ نفر را بصورت مستقیم خواهد شد
همچنین ۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال را شاهد خواهیم بود. لازم به ذکر است ۱۷ واحد تولیدی دیگر نیز در سال جاری راه اندازی مجدد شد و موجبات اشتغالزایی ۲۰۷ نفر را فراهم کرد.

مهندس امیرزاد ادامه داد : ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی در حال بهره برداری هستند و ۵ شهرک و ناحیه صنعتی نیز در حال احداث هستند، که با یاری خدا با احداث این شهرکها، تعداد شهرکها و ناحیه های صنعتی به ۲۴ خواهد رسید.

این مقام مسئول اطهار داشت : ۸۸۰ واحد صنعتی عقد قرارداد نموده اند اما تعداد واحد های فعال ۳۹۸ واحد می باشد، لذا امید است با فعال شدن همه واحد ها اشتغالزایی بالغ بر ۵۲۲۸ را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان گفت : سال جاری ۴۵% افزایش جذب سرمایه گذار را شاهد هستیم که نشان دهنده میل زیاد صنعتگران برای استقرار در شهرکهای صنعتی می باشد،

مهندس امیرزاد گفت : در حال مذاکره با یک سرمایه گذار هندی هستیم که در صورت نهایی شدن، این واحد صنعتی نیز اشتغالزایی در حدود ۱۵۰ نفر را خواهد داشت.
این سرمایه گذار خارجی جهت احداث کارخانه تولیدی دانه بندی سنگ لاشه و مرمر جهت مصارف آرایشی و بهداشتی، لاستیک سازی، داروسازی و تولید رنگ در شهرکهای صنعتی استان هرمزگان با سرمایه گذاری ۲/۵ میلیون دلار ، در حال مذاکره با شرک شهرکهای صنعتی هرمزگان می باشد.

وی بیان کرد : میتوانیم ساخت شهرکهای صنعتی را به بخش خصوصی نیز واگذار نماییم برای احداث شهرکهای صنعتی تخصصی، که این امر میتواند باعث رشد و ارتقاع شهرکهای صنعتی با درنظر گرفتن واحدهای تخصصی شود. همچنین استان هرمزگان با توجه با دسترسی به تنوع حمل حمل و نقل موقعیت خوبی برای احداث صنایع در شهرکهای صنعتی می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان افزود : بعضی از سرمایه گذاری هایی که قبلا در استان صورت گرفته خیلی مناسب استان نبوده و متاسفانه منجر به شکست شده است.
وی خاطرنشان کرد : صنایع تبدیلی از بهترین سرمایه گذاری در استان می باشد.

امیرزاد تصریح کرد ؛ از شهرک صنعتی جاسک میتوان بعنوان بهترین شهرک صنعتی استان نام برد، همچنین شهرک صنعتی صنعتی دریایی با زمینی بالغ بر ۲۲۰ هکتار یکی از تخصصی ترین شهرکهای صنعتی استان خواهد بود و از نیمه. دوم سال ۱۳۹۷ واگذاری های آن صورت خواهد گرفت.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *