آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

درخواست تراکتورسازی برای تغییر زمان مسابقه با گسترش‌فولاد

باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه‌ای از سازمان لیگ درخواست کرد که مسابقه روز‌ چهارشنبه این تیم مقابل گسترش‌فولاد‌ ساعت ۱۶ برگزار شود.

بازخبر / از تبریز و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز، کاظم محمودی اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از مسابقه تراکتورسازی با گسترش صورت گیرد و بر اساس درخواست هواداران از مسوولان سازمان لیگ درخواست کردیم، مسابقه روز‌ چهارشنبه که در یک روز غیرتعطیل برگزار می‌شود با کمی تاخیر آغاز شود تا بخش قابل توجهی از هواداران امکان حضور در ورزشگاه را پیدا کنند‌.

سرپرست تیم تراکتورسازی در ادامه گفت: با توجه به اینکه هواداران تراکتورسازی همواره حامی همه تیم‌های تبریزی از جمله گسترش‌فولاد نیز بودند، فکر می‌کنم ‌باشگاه گسترش فولاد هم مخالفتی با این درخواست نداشته باشند. لذا امیدواریم با موافقت و همکاری مسوولان سازمان لیگ مسابقه روز چهارشنبه با حضور پرشور هواداران تراکتورسازى ساعت ۱۶ انجام شود‌.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *