ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پزشکان کلیه آیت‌الله شاهرودی را اشتباه برداشتند

باهنر گفت: در عمل جراحی که برای آیت‌الله شاهرودی انجام شد غده‌ای کلیه ایشان را گرفته بود. در اتاق عمل قرار بود غده را بردارند که کلیه را برداشتند.

بازخبر / محمدرضا باهنر فعال سیاسی اصولگرا در مصاحبه با قانون گفت:

برخی نیز می‌گفتند که جناب آقای شاهرودی بیمارند و شاید ریاست‌ مجمع تشخیص نتوانند انجام دهند. ایشان بیماری داشتند و به درمان نیاز بود.

بعد کار به جایی که قرار شد عمل جراحی انجام دهند رسید. در عمل جراحی که انجام شد غده‌ای کلیه ایشان را گرفته بود. در اتاق عمل قرار بود غده را بردارند که کلیه را برداشتند.

یعنی پزشکان چاره‌ای نداشتند و لحظه ای باید تصمیم می‌گرفتند اما در هر صورت کلیه را اشتباه برداشتند و پاتولوژی کردند و مشاهده شد که کلیه سالم است و می‌شد همان غده را بردارند.

آنجا بود که یک عده از پزشکان اصرار کردند ایشان به خارج از کشور بروند و درمان شوند این تصمیم پزشکان بود ولی اینکه در بیت رهبری، شورای نگهبان یا مجمع این تصمیم گرفته شده باشد، صحت نداشت.

البته برخی می‌گویند که اگر ایشان نمی‌رفتند بهتر بود ولی برخی نیز معتقدند که اینکه رفتند بهتر شد. من نیز اعتقاد داشتم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد مناسب‌تر می‌بود ولی خب در این فضا تصمیم‌گیری ساده نیست.

 

 

خبر فوری/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *