اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

افتتاح هشت پروژه در بندرعباس به مناسبت دهه فجر/ ۶۷ میلیارد تومان اعتبار که زمینه اشتغال حدود ۴۰۰ نفر را فراهم میکند .

هشت پروژه در دهه فجر. افتتاح خواهد شد که اعتبار این پروژه ها بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان خواهد بود که زمینه اشتغال حدود ۴۰۰ نفر را فراهم میکند .

بازخبر / علی باقرزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(ع) و تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر بیان کرد : هشت پروژه در دهه فجر. افتتاح خواهد شد که اعتبار این پروژه ها بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان خواهد بود که زمینه اشتغال حدود ۴۰۰ نفر را فراهم میکند .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تصریح کرد : اصل برنامه سازمان جهاد کشاورزی تولید و اشتغال است، لذا با استفاده از سیستم بانکی و جذب سرمایه گذار در حال اشتغال زایی هستیم ، چرا که وظیفه اصلی این سازمان تامین مایهتاج اصلی سفره مردم است > وی همچنین ادامه داد : در بحث آب باید تاکید کرد که ؛ استان هرمزگان به علت بارندگی کم یک استان کم آب است همچنین شدت تابش خورشید نیز باعث مصرف زیاد آب میشود لذا با توسعه آبیاری نوین باید از اتلاف آب جلوگیری کرد .

علی باقرزاده افزود : با انتقال کشت سبزی و صیفی به گلخانه ها شاهد افزایش تولید خواهیم بود ، همچنین با این کار زمینهای زیر کشت آنها آزاد میشوند و میتوان در آن زمین ها کشتهای دیگر انجام داد ، کشت های که که مصرف آب کم و سود بالایی دارند ، مانند گلزا که نیاز آب کمی دارد، ضمن آنکه این محصول از طرف دولت تضمینی خرید خواهد شد.

وی اذعان داشت : یکی از معضلات ما در بخش کشاورزی باغهای فرسوده است که این مهم حتما” باید اصلاح شود ، ضمن آنکه آبیاری این باغات نیز باید نوین و قطره ای شود. ایشان همچنین کنترل و استفاده از روان آبها را بسیار مهم دانست و گفت پروژه های استفاده از روان آبها در دستور کارقراردارد .

بابک پارسا/

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *