ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ششمین برنز، برای کاروان ایران در پارالمپیک

ملی‌پوش پرتاب نیزه کشورمان در کلاس F34 بازی‌های پارالمپیک ریو به مقام سوم دست یافت.

 باز خبر  از ریو، مسابقات پرتاب وزنه کلاسF34 بازی‌های پارالمپیک ریو بعدازظهر پنجشنبه به وقت محلی برگزار شد و محسن کائیدی از ایران با حریفانی از تونس، امارات، قرقیزستان، قطر، چین، کلمبیا (۲ ورزشکار) و مراکش به رقابت پرداخت.

کائیدی در پرتاب اول خود موفق به ثبت رکورد ۳۳٫۴۲ متر شد و در پرتاب‌های دوم و سومش مرتکب خطا شد.

ملی‌پوش پرتاب نیزه پارالمپیکی کشورمان در تلاش چهارم خود نیزه را ۳۲٫۲۵ متر پرتاب کرد و در پرتاب پنجم و ششم باز هم مرتکب خطا شد.

بدین ترتیب کائیدی با رکورد ۳۳٫۴۲ متر در رده سوم ایستاد و به مدال برنز بسنده کرد تا ششمین برنز کاروان کشورمان به نام او ثبت شود.

در این رقابت مائوریسیو والنسیا از کلمبیا با ۳۶٫۶۵ متر قهرمان شد و یان ژانگ وانگ از چین با ۳۴٫۱۵ متر به مقام نایب قهرمانی رسید.

کاروان پارالمپیک کشورمان تاکنون ۷ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز کسب کرده است.

مدال‌های ایران تا روز هشتم به شرح زیر است:

طلا: ساره جوانمردی (۲ طلا در تیراندازی)، مجید فرزین (وزنه‌برداری)، محمد خالوندی (پرتاب نیزه) و غلامرضا رحیمی (تیراندازی با کمان)، سیامند رحمان (وزنه برداری) و زهرا نعمتی (تیراندازی با کمان)

نقره: سامان پاکباز (پرتاب وزنه)، علیرضا قلعه‌ناصری (پرتاب دیسک)، نعمتی و رنجبر (میکس ریکرو تیمی)، سجاد محمدیان (پرتاب وزنه) و عبدالله حیدری (پرتاب نیزه) و سجاد نیک پرست (پرتاب نیزه)

برنز: پیمان نصیری (دوی ۱۵۰۰ متر)، ابراهیم رنجبر (تیراندازی با کمان)، علی صادق زاده (وزنه برداری)، اسدالله عظیمی (پرتاب وزنه)  و جواد حردانی(پرتاب نیزه) و محسن کائیدی (پرتاب نیزه)

پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو از ۱۸ شهریور با حضور چهار هزار و ۳۵۰ ورزشکار از ۱۵۹ کشور جهان به‌میزبانی شهر ریودوژانیروی برزیل آغاز شده است و تا ۲۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

کاروان ورزشی کشورمان متشکل از ۱۱۱ ورزشکار در ۱۲ رشته ورزشی در این دوره از بازی‌ها حضور دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *