ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
قانون، دست مدیران آبی را بست؛

پشت پرده ممانعت برای جذب مهاجم خارجی استقلال آشکار شد!

قوانین فدراسیون‌فوتبال ایران اجازه استخدام مهاجم خارجی را به باشگاه استقلال نداد.

بازخبر / قوانین فدراسیون‌فوتبال ایران اجازه استخدام مهاجم خارجی را به باشگاه استقلال نداد.

 سرمربی آبی‌های پایتخت قصد داشت با اضافه کردن یک یا دو مهاجم آفریقایی، خط آتش تیمش را قوی کند و در این‌ بین شانس هرمان کامرونی زیاد شد اما پس از چند روز کش و قوس، باشگاه استقلال عدم توافق با او را اعلام کرد تا پرونده جذب مهاجم خارجی فعلا بسته شود.

در برخی رسانه‌ها و محافل فوتبالی، رد شدن در تست پزشکی دلیل اضافه نشدن هرمان به جمع آبی‌ها عنوان شد اما در واقع استقلالی شدن این بازیکن، پیش از هر موضوع دیگری، منع قانونی داشت!

بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال ایران که برای جلوگیری از استخدام بازیکنان بی‌کیفیت خارجی وضع شده، باشگاه استقلال اصلا نمی‌توانست با مهاجم کامرونی قرارداد ببندد چرا که این بازیکن‌ هیچ سابقه ملی در‌ فوتبال کامرون ندارد در صورتیکه شرط قانونی برای جذب او، این بود که باید در دو سال اخیر حداقل یک بازی ملی انجام داده باشد.

از طرفی با توجه به اینکه اکوآلا در یک کشور آسیایی بازی می‌کرده، باید حتما سابقه بازی در لیگ قهرمانان این قاره را داشته باشد اما از آنجا که او پیش از این در لیگ دسته اول چین (دسته پایین تر از سوپر لیگ) حضور داشته، طبق قوانین ایران نمی‌توانسته با یک‌ تیم داخلی قرارداد ببندد.

با این تفاسیر، شاید مدیران استقلال از قوانین فوتبال ایران اطلاع کافی نداشتند که چندروزی سرگرم این بازیکن آفریقایی شدند و حتی از او تست‌های پزشکی هم گرفتند!

برنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *