ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
بهنام کهوری آینده پژوه وفعال سیاسی

لزوم استفاده از جوانان،زنان واهل سنت در مناصب مدیریتی هرمزگان

دروضعیت کنونی که استاندار محترم استان هرمزگان جناب دکتر همتی قصد انتصاب مدیران جدید وهمسو را داشته ودر سخنرانی های خود بیان فرموده اند که مدیران نا کارآمد را عزل می نمایند

بازخبر / در وضعیت فعلی لازم است استاندار محترم هرمزگان در عزل ونصب مدیران جدید از جوانان ، زنان واهل سنت وکسانی که به آرمان های دولت اعتقاد دارند استفاده شود .
استاندار محترم باید توجه داشته باشد بخش مهمی از جامعه ما را زنان وجوانان تشکیل داده وهمین زنان وجوانان بودند که در انتخابات با رای به دکتر روحانی رای به ادامه امید دادند واکنون نیاز است که استاندار محترم استان با استفاده از زنان وجوانان وبدون در نظر گرفتن تفاوتهای مذهبی از آنان در مناصب مدیریتی استان استفاده نماید.

در این سرزمین هرگاه به جوانان فرصت داده شده توانسته اند منشا اثر بوده وتحول آفرینی نمایند
توقع مردم هرمزگان هم در این مقطع از جناب استاندار این است که به جای استفاده از مدیران ناکارامد که به بدنه دولت چسبیده واز متدهای مدیریتی نوین آگاهی نداشته وفقط سفارش شده برخی نمایندگان می باشند از مدیران جوان وتحولخواه استفاده نمایند.

هرمزگان امروز نیازمند مدیرانی تحولخواه،عملگرا ونواندیش می باشد تا بتوانند با نگاهی علمی درکنار بنیه جوانی منشا تحول در استان بوده وبتوانند توسعه استان هرمزگان را رقم بزنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *