آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جهانبخش : امیدوارم در آینده بتوانیم میزبان مسابقات آسیایی آبی و ساحلی در بندعباس شویم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: امیدواریم با همکاری های بیشتر دستگاه های دیگر المیپاد ورزش های آبی و ساحلی را در سال های آینده نیز با کیفیت بیشتر تداوم دهیم و در آینده ای نزدیک بتوانیم میزبان مسابقات آسیایی آبی و ساحلی شویم.

بازخبر / رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: امیدواریم با همکاری های بیشتر دستگاه های دیگر المیپاد ورزش های آبی و ساحلی را در سال های آینده نیز با کیفیت بیشتر تداوم دهیم و در آینده ای نزدیک بتوانیم میزبان مسابقات آسیایی آبی و ساحلی شویم.
محمدمهدی جهانبخش در آیین افتتاحیه سومین المپیاد ورزش های آبی و ساحلی بندرعباس با بیان اینکه امیدواریم این المپیاد زمینه شکوفایی استعدادهای بیشتر ورزشی بندرعباس شود، تصریح کرد: همانطور که در سال های گذشته شکوفایی استعدادها را در این المپیاد شاهد بوده ایم و ورزش کاران این رشته ها برای استان و کشور افتخارآفرینی کرده اند مجدداً این افتخارات را هرچه بیشتر به دست آوریم.

محمدمهدی جهانبخش افزود: با توجه به اینکه در سالیان گذشته بندرعباس میزبانی مسابقات ساحلی را عهده‌دار بوده است و طی این سال‌ها استعدادهای خوبی را در ورزش‌های ساحلی کشف کرده‌ایم، امیدواریم امسال نیز با این المپیاد استعدادهای خوبی را در زمینه ورزش های آبی و ساحلی بندرعباس کشف کنیم.

وی بیان کرد: به دلیل استقبال خوب شهروندان در سال های گذشته از این المپیاد رشته ها را افزایش داده ایم و ورزشکاران بیشتری نیز از این المپیاد استقبال کرده اند که امید داریم به شکوفایی استعدادهای ویژه بیانجامد و هیئت های ورزشی نیز از این ورزشکاران بهره کافی را ببرند.
جهانبخش در پایان گفت: گردشگری را باید به طور ویژه مدنظر قرار دهیم و از ظرفیت دریا باید بهره ببریم و امیدواریم با همکاری های بیشتر دستگاه های دیگر المیپاد ورزش های آبی و ساحلی را در سال های آینده نیز با کیفیت بیشتر تداوم دهیم و در آینده ای نزدیک بتوانیم میزبان مسابقات آسیایی آبی و ساحلی شویم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *